Min 2 årige datter har været syg siden søndag aften med høj feber!!
Natten til mandag havde hun små slimede opkastninger og feber, det var i det hele taget men meget urolig nat!
hele dagen i går ville hun heller ikke rigtigt spise!! Og kunne slet ikke finde ro!! I perioder havde hun slet ingen energi, og til tider kunne hun sidde med lidt energi og hygge!! Det er ikke sådan at hun hele tiden vil sove!! Langt fra!!
Det skal lige siges at hun intet spiste hele dagen bortset fra 2 bidder af en kiks, samt 4 små bidder af en banan.
I går aftes havde hun milde feber-kramper da hun skulle puttes, så hun blev inde hos mig i stuen og faldt i søvn efter et par timer i mine arme!!
I dag starter med at vi vågner kl. 6.30, men hun ville ikke op, så jeg lå og nussede hende. Der var kontakt, men hun lå bare og stirrede uanset hvad jeg sagde!! Og det eneste ord hun sagde var: "vand".
Sådan fortsatte det indtil kl 10, hvór hun pludseligt havde mere energi! Vi går ud og varmer en bolle og får lidt kakao!! Men hun rører ikke bollen!!
Siden har jeg ikke kunnet få noget i hende ud over en smule kakao i ny og næ!!
For en halv time siden kom kakao'en pludseligt op sammen med noget gult galde!!
Der ¨går ikke mere end 10 min så ligger hun på ryggen med opkast rendende ud af munden (ret ubehageligt at se op).....
Jeg har ikke taget hendes temp. siden hun sov til middag, da hun hader det, og lige nu ønsker jeg ikke at gøre hende mere udmattet end hun er!!
Hvad siger i??
Skal jeg ringe til lægen?
Knus Pernille
Anmeld