Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Linekocemba

Hvornår/hvor tidligt fortalte i omverden at der er en bebs på vej? og evt hvordan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

LilleMor10

De nærmeste fik det at vide på dagen testen var taget altså : Mor, søster og selvfølgelig kæresten. resten fik det at vide efter termins scanning, ca uge 8  og tjah, nogle fik den over tlf, resten når man så dem 

Anmeld

16. marts 2010

merichs

De eneste der ved det er min chef ( i tilfælde af at jeg skulle blive dårlig pga det) og så en veninde som tilfældigt fandt ud af det. Familien får det først at vide når vi har været til NF skanning (om en uge) så vi er sikre på at alt er som det skal være

Anmeld

16. marts 2010

LotteGabriella

Hvornår/hvor tidligt fortalte i omverden at der er en bebs på vej? og evt hvordan

min yndlingsveninde, min mor, min far, min lillebror og min mand fik det at vide den samme dag testene var positive

min veninde vidste det faktisk som den første, da min mand arbejdede til sent om aften den dag Min veninde var med ude og købe testene og jeg SKULLE bare fortælle det til nogen da jeg havde taget testene Ville jo ikke fortælle min mand det over telefonen!!!!

Alle andre fik det at vide efter 3 mdr.

Anmeld

16. marts 2010

Koen.

vi fortalte det efter uge 12

Anmeld

16. marts 2010

FruEllingsen

De aller nærmeste fik det afvide i uge 6, da vi havde fået det bekræftiget ved lægen. alle andre fik det afvide i uge 13 da NF skanningen var veloverstået.

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Da der var 2 streger på testen Jeg kunne aldrig holde på den slags!!!

Anmeld

16. marts 2010

Low

Nogle få venner fik det af vide et par dage efter at jeg testede. Min plan var så at jeg først ville sige det til familien når jeg havde fået nf scanning for at være sikker på at alt var som det skulle være men jeg blev uvenner jeg ham der gjorde mig gravid og så ødelagde han det for mig og fortalte det til min familie før jeg havde været til scanning. Men drengen i maven er sund og rask så det går nok, jeg ville bare gerne have ventet med at sige det og så ville jeg gerne selv have sagt det. Men sket er sket og vi alle snakker sammen

Ditte, 27+0

Anmeld

16. marts 2010

Sabsy

line7 skriver:

Familien fik det af vide den dag testen blev taget..

Men vi valgt at kører land og rige rundt for at fortælle det, da jeg ikke føler at sådan en ting kan siges over tlf..

Besøg;

1. Mor+hendes mand og min søster

2. Min far+hans kone og min bror og søster

3. Farmor og farfar (mormor og morfar fik den over tlf da de bor på fyn - men glæder var ligeså stor)

4. Svigerfamilien...

Sabrina 32+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.