Så kom dvd'en endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

lion

Juhu i dag kom den længe ventet dvd med billeder af mine dejlige børn. Jeg fik tirsdag d. 9 marts taget billeder af Cassandra og Julius af Charlotte Hammer. Nej hvor er hun bare dygtig hun tog 134 gode billeder, nogen af dem ligger i et fotoalbum herinde. Der er kommer lige en smagsprøve her: 4 billeder af Cassandra, 4 billeder af Julius og 4 af dem sammen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

JustAnotherName

De er jo fuldstændigt overdrevet GODE!!!

Waow, hold da op hvor nogle fantastiske billeder   Smukke børn.

Anmeld

16. marts 2010

msax

SUPER billeder - man kommer helt til at glæde sig til det igen er ens tur til at få taget billeder af Mille og lillebror/søster når baby kommer til verden.

Anmeld

16. marts 2010

Jules

Nåååårh ...Hvor er de bare blevet helt vildt gode... Hold da op....

Sikke nogle dejlige unger....

Anmeld

16. marts 2010

Barbamama

NØJ hvor er de bare GODE!!!!! Det er da helt vildt!!!!!! Især dem hvor Julius ligger ovenpå Cassandra!!!! Det er da helt fantastisk!!!!

Anmeld

16. marts 2010

Vingummien

lion skriver:

Juhu i dag kom den længe ventet dvd med billeder af mine dejlige børn. Jeg fik tirsdag d. 9 marts taget billeder af Cassandra og Julius af Charlotte Hammer. Nej hvor er hun bare dygtig hun tog 134 gode billeder, nogen af dem ligger i et fotoalbum herinde. Der er kommer lige en smagsprøve her: 4 billeder af Cassandra, 4 billeder af Julius og 4 af dem sammen.

De er altså bare fantastiske Bliver helt misundelig.

Og de billeder hvor de er sammen dem er jeg helt vild med

Anmeld

16. marts 2010

TbCp

Hold da helt op mand!!! De er da sindsygt gode!

Nej hvor er de unger dejlige

Har du evt et link til en hjemmeside med den fotograf i har brugt?

Anmeld

16. marts 2010

oo

hold da lige op mand!!! det er nogle VILDT gode billeder - og hvor har du bare SMUKKE børn!! - jeg har altid synes at Cassandra var ekceptionel smuk, men Julius er da også bare for lækker...især det første billede hvor han ligger og næsten smiler med lukkede øjne

Anmeld

16. marts 2010

anna-jonas

Hold da ellers op..............det er da nok de bedste billeder jeg nogensinde har set................Helene, du har afsindigt fotogene og smukke børn.

Anmeld

16. marts 2010

Klitgaard

Smukke billeder af smukke børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.