må jeg se jeres legekøkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.763 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

nannanadja

jasmin har ønsket sit et hallo kitty køkken så det fik hun i julegave og hun blev sååå glad

hvordan ser jeres lege køkken ud?

(har lånt et billed fra nettet)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Miamaja

16. marts 2010

Silvermist1

Hej

Min Isabella fik sådan et her i 1 års fødselsdagsgave, nu er hun dog snart 3 år

Hun har elsket det fra dag 1 

Jeg har dog virkelig forelsket mig i legekøkkenet fra IKEA...!

Isabella´s dagplejemor har sådan et... og det er bare kanon flot 

Kram

Anmeld

16. marts 2010

Honningblomst

Intet mindre kan gøre det...,) han har dog et lille her hos mig, jeg har ikke plads til en hel køkkenafdeling i mit hjem..

Anmeld

17. marts 2010

nannanadja

Eva skriver:

Intet mindre kan gøre det...,) han har dog et lille her hos mig, jeg har ikke plads til en hel køkkenafdeling i mit hjem..

ej hvor er det køkken bare fedt.... hvis vi havde plads til så ville jeg også gerne sådan et køkken til mine unger.. har i selv lavet det? 

Anmeld

17. marts 2010

Honningblomst

nannanadja skriver:

ej hvor er det køkken bare fedt.... hvis vi havde plads til så ville jeg også gerne sådan et køkken til mine unger.. har i selv lavet det? 

Ja, det er super fedt... det er et min x har anskaffet til Konrad.. han har så ryddet en hel væg til ham, drengene har hele den ene stue til alt deres, så det er ren luksus.

jeg har desværre heller ikke plads til sådan et, men hvor ville jeg have elsket det som barn.

kNUS..

Anmeld

17. marts 2010

nannanadja

Eva skriver:

Ja, det er super fedt... det er et min x har anskaffet til Konrad.. han har så ryddet en hel væg til ham, drengene har hele den ene stue til alt deres, så det er ren luksus.

jeg har desværre heller ikke plads til sådan et, men hvor ville jeg have elsket det som barn.

kNUS..

Det er bare sååå fedt  det er jo helt som et rigtig køkken, man får selv lyst til at lave lidt mad der

Anmeld

17. marts 2010

Honningblomst

nannanadja skriver:

Det er bare sååå fedt  det er jo helt som et rigtig køkken, man får selv lyst til at lave lidt mad der

Lige præcis....det ligner det det er og ikke bare en skrigende klump farvet plastik..

Anmeld

17. marts 2010

LISBETH:-)

Amalie fik dette til sin 1 års fødselsdag. Hun fylder 3 til sommer og det er stadig et hit.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. marts 2010

TbCp

Eva skriver:

Kæft hvor er det godt det der!!

Alle har ret til et fedt køkken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.