sikken et jordmoder besøg:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

lululupo

Har været hos jm idag, og puhhh hun synes min vægtforøgelse er helt voldsom så hun har sendt mig til glukosebelastning i næste uge, for at se om der er graviditetssukkersyge!!! Har taget kilo på i de sidste 6 uger, og spiser som altid!!!!Samt mit blodtryk er alt for højt igen, så afsted til lægen også i næste uge!!!!

christina uge 28

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

lisbethita

lululupo skriver:

Har været hos jm idag, og puhhh hun synes min vægtforøgelse er helt voldsom så hun har sendt mig til glukosebelastning i næste uge, for at se om der er graviditetssukkersyge!!! Har taget kilo på i de sidste 6 uger, og spiser som altid!!!!Samt mit blodtryk er alt for højt igen, så afsted til lægen også i næste uge!!!!

christina uge 28

Øøøøv da :-) Snøft!!! Men det er jo bare med at blive kontrolleret, så du kan blive fulgt tæt, hvad det lige er, der er sket med din krop, fordi du tager på....

HELD OG LYKKE MED DET.... og et stort trøstende knus 

Anmeld

16. marts 2010

BinaMor

det prøvede jeg også men falsk alarm.

det skal nok gå. så længe de er obs på det.

Anmeld

16. marts 2010

B&J

Stakkels dig jeg håber ikke du er ved af få gravid sukkersyge.... det tror jeg ikke er det sjoveste... og det sukker stas smager af add til har selv prøvet det....

men krydser

Anmeld

16. marts 2010

Sara.

Kan ikke lige læse hvor meget du har taget på

Men nogen tager jo bare meget på under graviditeten uden at det har nogle betydninger.....

Jeg krydser fingre for at alt er som det skal være hos dig!!! og hellere at de er ekstre obse og tjekker igen, end de ikke gør noget som helst!!

Jeg har selv lige været ved jordemor og skal til læge torsdag for at tjekke mig blodtryk igen da det også er for højt.... her spurgte hun om jeg havde væske i kroppen, voldsom vægtstigning.... (det har jeg ikke) Men har hovedpine... så hun sagde jeg sku være obs på svangerskabsforgiftning......

Jeg føler med dig! Det er ikke rart når alt ikke bare ser godt ud.

Håber det går godt hos lægen!

Knus fra Sara

Anmeld

16. marts 2010

lululupo

lisbethita skriver:

Øøøøv da :-) Snøft!!! Men det er jo bare med at blive kontrolleret, så du kan blive fulgt tæt, hvad det lige er, der er sket med din krop, fordi du tager på....

HELD OG LYKKE MED DET.... og et stort trøstende knus 

Tjaaa ved heller ikke hvorfor der er kommet så mange kg på, det er jo kun 6 uger og 8 kilo..... hmmmm måske den hjemmelavede is Ej det er nærmest fysisk umuligt, så mon ikk der er noget om snakken, eller måske væske!!!

tak for det hjælper

Anmeld

16. marts 2010

lululupo

gabriellasmor skriver:

det prøvede jeg også men falsk alarm.

det skal nok gå. så længe de er obs på det.

arhhhh puhhhh så kan jeg håbe lidt endnu

Anmeld

16. marts 2010

lululupo

B&J skriver:

Stakkels dig jeg håber ikke du er ved af få gravid sukkersyge.... det tror jeg ikke er det sjoveste... og det sukker stas smager af add til har selv prøvet det....

men krydser

addddd ja har fået at vide det er noget tykt stads, addddd!!! endelig alt hvad du kan d 23, der skal det testes!!!

Anmeld

16. marts 2010

B&J

lululupo skriver:

addddd ja har fået at vide det er noget tykt stads, addddd!!! endelig alt hvad du kan d 23, der skal det testes!!!

det er også noget tykt sukker vand...

Anmeld

16. marts 2010

lululupo

lærkes_mor skriver:

Kan ikke lige læse hvor meget du har taget på

Men nogen tager jo bare meget på under graviditeten uden at det har nogle betydninger.....

Jeg krydser fingre for at alt er som det skal være hos dig!!! og hellere at de er ekstre obse og tjekker igen, end de ikke gør noget som helst!!

Jeg har selv lige været ved jordemor og skal til læge torsdag for at tjekke mig blodtryk igen da det også er for højt.... her spurgte hun om jeg havde væske i kroppen, voldsom vægtstigning.... (det har jeg ikke) Men har hovedpine... så hun sagde jeg sku være obs på svangerskabsforgiftning......

Jeg føler med dig! Det er ikke rart når alt ikke bare ser godt ud.

Håber det går godt hos lægen!

Knus fra Sara

ejjjjjjj så har du heller ikke haft en god dag, øv!!! svangerskabsforgiftning puhhh det er vist mig der skal  for dig!!!! 

Har allerede taget 18 kilo på og de 8 er kommet de sidste 6 uger ups ups!!!!!! et til dig og

christina uge 28

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.