Øv en åndsvag dag igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

TbCp

Følte mig slet slet ikke tilstrækkelig.

Jeg lukkede til middag da jeg skulle til blodtrykstjek ved lægen + der var forældrekaffe i Livas legestue.

Blodtrykket var for højt, trods to slags medicin
Og da vi kom op i legestuen kunne Liva slet ikke forstå at vi ikke bare skulle hjem med det samme.... så mens Carsten sad og hyggesnakkede med dagplejerne kæmpede jeg med en vrissen unge.

Da vi kom hjem fortsatte det bare.... så var der det her med dagplejedagen jeg ikke kunne komme med til, og jeg blev bare så ked og selvom problemet blev løst sad det bare længe i mig.

Da vi havde spist ville vi gå en tur.... Liva skulle have vanter på og jeg var lige ved at eksplodere fordi jeg bare ikke kunne få de SKIDE vanter på hendes hænder, jakken drillede også, og da hun havde fået alt tøjet på sked hun i bleen!

Det var så her hun kom med den fantastiske kommentar "mor du er helt væk" som jeg ikke kunne lade være at grine over

Men så havde jeg fået hovedpie fordi med blodtryk var fløjet helt til tops over alt det her så jeg synes bare slet ikke gåturen var hyggelig.

Da jeg kom hjem smed jeg mig bare i lænestolen med min computer og lukkede af med beskeden til Carsten om at jeg var TRÆT af at være mor!

Carsten sagde det var ok, jeg skulle bare blive siddende og slappe af så ristede han et par boller til ham og Liva som de kunne hygge sig lidt med i køkkenet..... Liva ville hjælpe med at bære hen på bordet og taber så en liter juice ned over sin fod.... så gik det helt galt og hun græd og græd og græd og jeg havde bare lyst til at forsvinde fra jordens overflade.

Til sidst fik vi hende puttet i seng og hun sov heldigvis hurtigt.

Carsten sagde at han ville lade mig få lidt fred og så gik han i soveværelset.

Så sad jeg her et par timer og gik så op i seng, rigtig ked af det og med mega dårlig samvittighed over at jeg ikke magtede at være mor og kone

LORTEDAG!

Undskyld men måtte simpelthen bare lige ud med det..... vær sød at fortælle mig at jeg ikke er den eneste der ind imellem har den slags dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

oo

du er IKKE den eneste!! og en enkelt dag hist og pist hvor man ikke er andet end en mavesur møgkælling gør altså ikke en til hverken en dårlig mor eller hustru!!

håber idag har været bedre?

Anmeld

16. marts 2010

msax

Jeg vil gerne fortælle dig at du absolut ikke er den eneste der har sådan nogle dage - og det er ikke kun for at være sød jeg siger det - men fordi det er rigtigt.

Men pris dig lykkelig for at du har en mand der lader dig være i fred når du har brug for det. Det er guld værd at vide man nogen gange godt må være dum - og de ved at så må de også være det nogen gange.

Anmeld

16. marts 2010

Barbamama

åha.... Ja sådan har vi det vidst allesammen engang imellem..... Og det er sgu okay!!!! Så var det jo skide godt at Carsten tog over så du kunne være skide hidsig alene.

Anmeld

16. marts 2010

JustAnotherName

Nååårhhh søde Tina   ....Du er jo bare et menneske!!

Sådanne dage har jeg skam også ind imellem. Jeg hader dem, men de er der.

Anmeld

16. marts 2010

anna-jonas

Tina, jeg fortæller dig hermed, at du ikke er den eneste der har sådan nogle Lortedage. Faktisk synes jeg at vi er løbet ind i en hel stime af dem, herhjemme..............alt driller, og føles uoverskueligt.

Men det skønne er..............at foråret venter lige om hjørnet........og så stiger humøret og overskuddet.

Knus til det fynske.............

Anmeld

16. marts 2010

Vinker

Håber virkelig dagen i dag har været noget bedre!!!!!!!!

Det var jo også mandag igår....

http://www.youtube.com/watch?v=T5kMiYrWsXY

Jeg har helt sikkert OGSÅ de dage - Tro mig!!!!

Anmeld

16. marts 2010

Ida.

Åh vi har også de der dage i stimer i øjeblikket - men som Mette skriver, så tror jeg virkelig, at foråret kommer med overskuddet!

Som jeg selv har fået at vide før, så er en mor også et menneske, og mennesker er ikke bare fyldt med godt humør og overskud alle dage - og det er OKAY at have de dage. Du og jeg er begge så heldige at være begavet med mænd, der giver os lov til at have sådan nogle dage, og det er da intet mindre end fantastisk!!

Håber idag har været bedre!!

Anmeld

17. marts 2010

TbCp

1000 1000 tak for jeres svar.
Det er altid rart at vide at man ikke er alene i sådan en situation.

Igår var meget meget bedre..... Carsten ville i bauhaus og sådan lidt og tog Liva med, så der fik jeg lige en lille time helt for mig selv.

Jeg er kommet igang med at løbe igen, kun korte turer indtil videre på ca. 2 km, men så har jeg lige en 10 min. tid bare for mig selv, hver anden dag. Det er faktisk rigtig skønt.

Anmeld

17. marts 2010

lion

Du er IKKE den eneste der har sådan en dag.

Jeg har dem også nogen gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.