Følte mig slet slet ikke tilstrækkelig.
Jeg lukkede til middag da jeg skulle til blodtrykstjek ved lægen + der var forældrekaffe i Livas legestue.
Blodtrykket var for højt, trods to slags medicin 
Og da vi kom op i legestuen kunne Liva slet ikke forstå at vi ikke bare skulle hjem med det samme.... så mens Carsten sad og hyggesnakkede med dagplejerne kæmpede jeg med en vrissen unge.
Da vi kom hjem fortsatte det bare.... så var der det her med dagplejedagen jeg ikke kunne komme med til, og jeg blev bare så ked og selvom problemet blev løst sad det bare længe i mig.
Da vi havde spist ville vi gå en tur.... Liva skulle have vanter på og jeg var lige ved at eksplodere fordi jeg bare ikke kunne få de SKIDE vanter på hendes hænder, jakken drillede også, og da hun havde fået alt tøjet på sked hun i bleen!
Det var så her hun kom med den fantastiske kommentar "mor du er helt væk" som jeg ikke kunne lade være at grine over 
Men så havde jeg fået hovedpie fordi med blodtryk var fløjet helt til tops over alt det her så jeg synes bare slet ikke gåturen var hyggelig.
Da jeg kom hjem smed jeg mig bare i lænestolen med min computer og lukkede af med beskeden til Carsten om at jeg var TRÆT af at være mor!
Carsten sagde det var ok, jeg skulle bare blive siddende og slappe af så ristede han et par boller til ham og Liva som de kunne hygge sig lidt med i køkkenet..... Liva ville hjælpe med at bære hen på bordet og taber så en liter juice ned over sin fod.... så gik det helt galt og hun græd og græd og græd og jeg havde bare lyst til at forsvinde fra jordens overflade.
Til sidst fik vi hende puttet i seng og hun sov heldigvis hurtigt.
Carsten sagde at han ville lade mig få lidt fred og så gik han i soveværelset.
Så sad jeg her et par timer og gik så op i seng, rigtig ked af det og med mega dårlig samvittighed over at jeg ikke magtede at være mor og kone 
LORTEDAG!
Undskyld men måtte simpelthen bare lige ud med det..... vær sød at fortælle mig at jeg ikke er den eneste der ind imellem har den slags dage.
Anmeld