Jeg er muggen idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mmm. Ved ikke om det er hormoner eller bare fordi jeg har lidt små-hovedpine eller om det er fordi jeg er lidt træt eller hvad...

Jeg syntes bare jeg er MUGGEN idag... Jeg bliver lidt stresset over mit arbejde idag. Der er bare RIGTIG meget her den næste tid. Ved godt at det er altid er sådan om foråret, men jeg vil bare gerne have rigtig meget styr på det hele inden jeg skal på barsel og der er 'kun' 16,5 uge til... Mmmm. Også er der jo tonsvis af helligdage og alt det, som jeg naturligvis glæder mig til.

Men altså - kan bare mærke at jeg er rigtig muggen. Godt jeg ikke har nogen kollegaer i nærheden idag. Måske skulle jeg bare snart køre hjem og mugge af?... mmm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Susan1978

16. marts 2010

Ansemusen

Kære Zafir! De dage skal der også være plads til, og de dage har vi alle indimellem Giv dig selv lov til at være muggen og så ser alting garanteret meget bedre ud imorgen, sådan er det heldigvis med de hormoner

Jeg stresser selv over, at børneværelset ikke er klar til at blive ordnet endnu, og der skal gøres SÅ meget. Har kun 8 uger til termin, så farmand skal på overarbejde herhjemme! For mor her VIL altså bare have det færdigt til baby kommer!!

Anmeld

16. marts 2010

Nemesis

jaaamen så får du lige et anti-mugge kram af mig!

Er HELt sikker på du mangler sukker ! :-)

Sisse

Anmeld

16. marts 2010

LotteGabriella

Zafir skriver:

Mmm. Ved ikke om det er hormoner eller bare fordi jeg har lidt små-hovedpine eller om det er fordi jeg er lidt træt eller hvad...

Jeg syntes bare jeg er MUGGEN idag... Jeg bliver lidt stresset over mit arbejde idag. Der er bare RIGTIG meget her den næste tid. Ved godt at det er altid er sådan om foråret, men jeg vil bare gerne have rigtig meget styr på det hele inden jeg skal på barsel og der er 'kun' 16,5 uge til... Mmmm. Også er der jo tonsvis af helligdage og alt det, som jeg naturligvis glæder mig til.

Men altså - kan bare mærke at jeg er rigtig muggen. Godt jeg ikke har nogen kollegaer i nærheden idag. Måske skulle jeg bare snart køre hjem og mugge af?... mmm.

øv hader bare når man har det sådan

Jeg sender en masse og en masse til dig

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tak for jeres krammer og det... NU kører jeg hjem!! Jeg sidder alligevel bare og mugger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.