Det niver i underlivet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Ansemusen

Jeg er i dag 31+6, og har de sidste par uger haft sådan en nivende følelse i underlivet indimellem. Det er nu blevet oftere og sidder med det lige nu faktisk - derfor jeg kom i tanke om at skrive. Er det noget I andre også kender til så sent i graviditeten? Og er det mon bare fordi han vokser meget eller fordi kroppen gør sig klar til fødslen? Det er ligesom nogle nivende jag der kommer i un derlivet, lige midt i eller lidt til højre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Mathilde

Ja sådan havde jeg det også til sidst i graviditeten. Det kan være fordi hovedet på barnet trænger længere ned og så småt begynder at sætte sig fast... Det kan også være hovedet der rammer blæren eller nogle nerver, som gør at man mærker et jag. Jeg fik at vide, at det er helt normalt

Det skal selvfølgelig ikke blive regelmæssigt som veer...

Men helt til sidst i graviditeten gjorde det faktisk super ondt når det skete, men kun kortvarigt.

Anmeld

20. marts 2010

Ansemusen

Ja puh ha det gør SÅ ondt! Det er ofte virkelig smertefuldt for mig når jeg går, så jeg går til tider som en 80-årig
Lægen mener dog at det er helt normalt, så det satser jeg på!

Anmeld

20. marts 2010

Fyn

Jeg har lige haft det - og endte med at blive tjekket af lægen fordi det bare gjorde SÅ ondt. Han tjekkede for blærebetændelse - da det kan give mange "mærkelige symptomer" iflg. ham.

Men alt var vel, så det må være en af de ting vi bare må glæde os over, når maven vokser og det hele måske ikke helt kan følge med!

C.

Anmeld

20. marts 2010

Ansemusen

Fyn skriver:

Jeg har lige haft det - og endte med at blive tjekket af lægen fordi det bare gjorde SÅ ondt. Han tjekkede for blærebetændelse - da det kan give mange "mærkelige symptomer" iflg. ham.

Men alt var vel, så det må være en af de ting vi bare må glæde os over, når maven vokser og det hele måske ikke helt kan følge med!

C.

Det er måske ligamentssmerter du har? Dem har jeg haft on and off under hele graviditeten. Det her føles anderledes, svider ligesom lidt samtidig og helt nede i underlivet. Tror det er fordi han sætter sig fast i bekkkenet, men aner det ikke. Til tider føles det som om han ligger på tværs og så kan hovedet jo ligesom ikke ligge i bækkenet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.