Spørgsmål til NF....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

oo

faktisk hedder det jo lavere tal jo bedre, for man siger jo 1:et eller andet og hvis det er højere end 300 - fx 1:250 - så er det skidt jaja, jeg er bare blevet miljøskadet af min matematikermand, så jeg kunne ikke dy mig for at rette det

men ja, helst skal chancen være mindre end 1:300 og det betyder så at det tal der står efter : skal være højere end 300...sorry!! jeg går nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

mortilfreja

Tjuhl skriver:

faktisk hedder det jo lavere tal jo bedre, for man siger jo 1:et eller andet og hvis det er højere end 300 - fx 1:250 - så er det skidt jaja, jeg er bare blevet miljøskadet af min matematikermand, så jeg kunne ikke dy mig for at rette det

men ja, helst skal chancen være mindre end 1:300 og det betyder så at det tal der står efter : skal være højere end 300...sorry!! jeg går nu

Hehe.. Forvirrende.. Men fattede hvad du mente til sidst

Anmeld

16. marts 2010

Jules

Tjuhl skriver:

Hehe Trine :) Du er ikke tabt bag en vogn som mig ;)

Anmeld

16. marts 2010

oo

Jules skriver:

Hehe Trine Du er ikke tabt bag en vogn som mig

det er altså udelukkende pga gemalen!!!! jeg glæder mig til at høre hvordan det går imorgen!!

Anmeld

16. marts 2010

Jules

ka-ri-na skriver:

nårh lille ven dog.... håber det er hurtigt ovre... det med hans afføring, kunne det ikke være lidt begyndende tynd mave? jeg synes alle har haft tynd mave her på det sidste og feber... :0(

Jo muligvis.... :( Nu må jeg bare så tiden an... Nu er den oppe på 39,7 :(

Anmeld

16. marts 2010

Jules

Tjuhl skriver:

det er altså udelukkende pga gemalen!!!! jeg glæder mig til at høre hvordan det går imorgen!!

Tak Trine... I skal nok få update når jeg kommer hjem:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.