Ringslynge... hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.177 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Millebasse

Jeg har købt en ringslynge, men har endnu ikke fået den brugt af den grund af jeg synes bettepigen ligger r..dårligt i den!!

Jeg kan virkelig ikke få hende til at ligge godt.. Hun ligger helt sammenrullet og med hagen helt nede i brystet, næsten uanset hvad jeg gør.. og så bliver hun ked af det og det er jo ikke ligefrem meningen..

Er der nogle der kan give mig nogle gode fif?? Clara er 7 uger..

Mvh. Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Skouboe

Jeg har ikke rigtigt brugt slynge, men prøv at kigge på slyngebarn.dk 

De har en masse vejledninger, og det er vist nok også muligt at mødes med en erfaren slyngebruger og få tips og tricks...

Anmeld

16. marts 2010

Millebasse

Skouboe skriver:

Jeg har ikke rigtigt brugt slynge, men prøv at kigge på slyngebarn.dk 

De har en masse vejledninger, og det er vist nok også muligt at mødes med en erfaren slyngebruger og få tips og tricks...

Jeg har prøvet at følge instruktionen på Slyngebarn, men kan stadig ikke få hende til at ligger godt..

Anmeld

16. marts 2010

Skouboe

Jeg ville nok prøve at skrive derinde efter en i nærheden af jer, der kunne hjælpe.. det er svært når man ikke selv kan se det..

Jeg har planer om at bruge en strækvikle når lillesøster kommer ud til august - jeg blev heller ikke rigtigt gode venner med ringslyngen.

Anmeld

16. marts 2010

RumlesMor

Det lyder som om du ligger hende for lavt i slyngen....prøv at få hovedet tættere på kanten og det er vigtigt du prøver dette på et tidspunkt hvor I begge er afslappede og har tid til at finde rette stilling.

Anmeld

16. marts 2010

Millebasse

RumlesMor skriver:

Det lyder som om du ligger hende for lavt i slyngen....prøv at få hovedet tættere på kanten og det er vigtigt du prøver dette på et tidspunkt hvor I begge er afslappede og har tid til at finde rette stilling.

Har prøvet det med at ligge hovedet tættere på kanten, men det virkede heller ikke.. Hun var dejlig mæt da vi prøvede

Jeg må åbenbart ikke være egnet til at bruge sådan en....

Anmeld

16. marts 2010

L-Mortil3

Der foreslåes at hvis barnet bliver meget krøllet sammen at man lægger en stofble sammenfoldet under skulderbladene på baby, så brystet bliver skudt en lille smule frem, og derfor giver baby mulighed for at hvile hovedet lidt længere tilbage.

Anmeld

16. marts 2010

RumlesMor

Millebasse skriver:

Har prøvet det med at ligge hovedet tættere på kanten, men det virkede heller ikke.. Hun var dejlig mæt da vi prøvede

Jeg må åbenbart ikke være egnet til at bruge sådan en....

Hmm...

Det er svært når man ikke kan kan se og føle...he he. Synes det er synd at opgive slyngen så tidligt, så prøv at finde hjælp på slyngebarn.dk - vi plejer at være gode til at hjælpe hinanden.  Desværre bor jeg selv i modsatte ende af landet.

Anmeld

16. marts 2010

msax

Jeg kan også kun anbefale slyngebarn.dk - jeg fik selv hjælp til at sætte Mille i min ringslynge. Det var hun godt nok tæt på 6 mdr fordi jeg ligesom dig ikke havde kunne hitte ud af den mens hun var helt lille.

Jeg fik et trick til hvordan jeg skulle ligge den næste lille bebs i ringslyngen, men det er rigtig svært at forklare på skrift - det er meget næmmere at vise. Men det det er som om du skal ligge hende på tværs af stofretningen, så benene peger væk fra din krop når du ligger hende ned i den. hun skal stadig ligge højt med hovedet og tæt på den kant ind mod dig.

Men prøv om du kan finde en derinde der kan hjælpe dig. Jeg har som sagt kun positive oplevelser derinde fra.

Håber du finder ud af noget godt - for det er dejligt at bære sit barn. SMIL Mette

Anmeld

16. marts 2010

BinaMor

det krævede 10-15 forsøg før det lykkes ved mig. tilgengæld ku jeg ikke ligge hende forkert derefter.

jeg sir også slyngebarn.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.