drømte i nat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Anonym trådstarter

Hej med jer tøser..

er gravid i 9 uge... og puha kvalmen er kommet mm. Men det værste der nok skete var i nat! Jeg drømte jeg skulle hav e trillinger...!!!!!!!! OMG siger jeg bare.. har en dreng og en pige nu.... så det håber jeg godt nok ikke! drømte det blev to drenge og en pige... så jeg satser på det var det drømmen mente  kunne lige se os måtte fuldstændig få nyt hus, bil osv.. får det har vi sku ikke plads til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

Hej med jer tøser..

er gravid i 9 uge... og puha kvalmen er kommet mm. Men det værste der nok skete var i nat! Jeg drømte jeg skulle hav e trillinger...!!!!!!!! OMG siger jeg bare.. har en dreng og en pige nu.... så det håber jeg godt nok ikke! drømte det blev to drenge og en pige... så jeg satser på det var det drømmen mente  kunne lige se os måtte fuldstændig få nyt hus, bil osv.. får det har vi sku ikke plads til!

hihihi, pyyyhaa det er lige får det blev til at mareridt

Jeg krydser fingre for at der kun er 1 dejlig og sund bebse i mavsen

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

hihihi, pyyyhaa det er lige får det blev til at mareridt

Jeg krydser fingre for at der kun er 1 dejlig og sund bebse i mavsen

Ja også mig tænkte på når nu man høre andre drømmer om hvad de får... og drømte rigtigt med min pige...

Anmeld

16. marts 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

Ja også mig tænkte på når nu man høre andre drømmer om hvad de får... og drømte rigtigt med min pige...

det gjorde jeg ikke, drømte overhovedet ikke om hende da jeg var gravid, men jeg havde en 6. sans der sagde at det blev 1 pige, hvilket jeg var overbevist om helt fra starten af og fik også ret

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

det gjorde jeg ikke, drømte overhovedet ikke om hende da jeg var gravid, men jeg havde en 6. sans der sagde at det blev 1 pige, hvilket jeg var overbevist om helt fra starten af og fik også ret

Tror også det bliver en dreng.. men nu må vi se... lægen sagde heldigvis ikke noget om at jeg var stor eller noget da jeg var hos hende i sidste uge og hvis der var flere end en ville der nok være lidt større

Anmeld

16. marts 2010

TbCp

Anonym skriver:

Hej med jer tøser..

Nej hvor sjovt. Jeg var ikke ret langt henne da jeg drømte at jeg ville få trillinger.... 2 drenge og en pige Og drengene skulle hedde Bjørn og David

Fik dog HELDIGVIS kun en pige

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Nej hvor sjovt. Jeg var ikke ret langt henne da jeg drømte at jeg ville få trillinger.... 2 drenge og en pige Og drengene skulle hedde Bjørn og David

Fik dog HELDIGVIS kun en pige

pyha... så håber jeg også kun der kommer en ud denne gang

Anmeld

16. marts 2010

saxa

åhhh de drømme... Jeg drømte også jeg skulle have tvillinger - flere gange, og at det var to drenge.. Men scanningen sagde at der kun var en sund og perfekt baby Glæder mig så til at se om min mavefornemmelse har ret om at det er en pige...

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

saxi skriver:

åhhh de drømme... Jeg drømte også jeg skulle have tvillinger - flere gange, og at det var to drenge.. Men scanningen sagde at der kun var en sund og perfekt baby Glæder mig så til at se om min mavefornemmelse har ret om at det er en pige...

hihi.. det er rart at vide at det ikke kun er mig..  ja det vare nok lidt før du ved besked.. skal du scannes for at se køn?

Anmeld

17. marts 2010

saxa

Anonym skriver:

hihi.. det er rart at vide at det ikke kun er mig..  ja det vare nok lidt før du ved besked.. skal du scannes for at se køn?

Ja det skal jeg og tror det bliver inden MD scanningen. Vi bestiller til hos en privat klinik for at få sådan en trygheds/kønscanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.