Nu er det min tur til at søge lidt råd og vejledning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Anonym trådstarter

vi har nu i knap 8 måneder forsøgt at blive gravide, og efter samråd med min læge blev vi enige om at vi i noget tid undlader at skrive ned når min mens starter eller stopper, bare for at få tankerne over på noget andet og måske hjælpe projekt baby lidt på vej.

Min mens sluttede her for en uge siden, så jeg ved at at jeg skal have ægløsning i nærmeste fremtid og så alligevel ikke, jeg har nemlig fundet ud af at jeg har ægløsning på 7-10 dagen istedet for, og vi har i denne periode "sexet" godt og grundigt

men her til morgen da jeg står op og går på toilettet og får mig tørret er der en del slim og lidt blod på papiret..., hvad er det her for noget, spiller min krop kispus med mig igen igen?? eller kan det være tegn på ægløsningen alligevel først er der nu?? eller er det noget helt andet??

nogen der har prøvet noget lignende?? eller har en idé om hvad det kan være...??

puha det her blev lidt langt og rodet, men håber i forstår hvad det er jeg mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Malene76

Hej..

Må bare lige sende jer en hilsen fordi jeg kan forestille mig hvordan I har det. Det der er så selvmodsigende er at man bare skal slappe helt af og ikke tænke på projekt baby, men alligevel ved man jo at det er inden for et par dage om måneden at der er størst chance for at blive gravid, så det holder man bevist eller ubevist øje med og dernæst går man og håber på udebleven mens!! Det er jo næmest umuligt ikke at tænke på det! Øv.. Håber dog I formår at lige planerne på hylden og bare nyde hinanden, det er jo faktisk det der er vigtigst. Synes dog godt det kunne lyde til at det er din ægløsning der spøger. ALT det bedste herfra.

MVH Malene

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

det er dybt frustrerende... især fordi jeg ser gravide og babyer alle vejne jeg har en datter i forvejen, men vil bare så gerne ha en mere...

hvorfor kan jeg ikke bare give det den tid det tager...

Anmeld

16. marts 2010

Louisiana

Anonym skriver:

det er dybt frustrerende... især fordi jeg ser gravide og babyer alle vejne jeg har en datter i forvejen, men vil bare så gerne ha en mere...

hvorfor kan jeg ikke bare give det den tid det tager...

Jeg har det på nøjagtig samme måde, jeg ser også gravide og lykkelige forældre med barnevogne alle vegne! Og vi er kun igang med 5. forsøg, men jeg har været utålmodig lige fra vi besluttede, at gå igang med at forsøge!

Min krop har i den grad opført sig underligt i den tid vi har forsøgt, og jeg har besluttet, at jeg ikke vil analysere noget som helst, før jeg skal teste, for ellers bliver jeg helt skør i hovedet. Den ene gang kom der mælk ud af mine bryster, og der var jeg 98 % sikker på, at det var lykkes, men det var det så bare ikke. Ved, at det er næsten umuligt, men prøv at vente med at tænke noget, før du skal teste  Hvornår skal du teste?

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

om 16 dage ca... men det der undrer mig er den pludselige bæødning... jeg har aldrig haft det sådan før... tror det er ægløsningen der er i gang om man så må sige,,, så tror den skal have gas på lagnerne i aften

Anmeld

16. marts 2010

Louisiana

Anonym skriver:

om 16 dage ca... men det der undrer mig er den pludselige bæødning... jeg har aldrig haft det sådan før... tror det er ægløsningen der er i gang om man så må sige,,, så tror den skal have gas på lagnerne i aften

Ja, det kan sagtens være det! Vi skal også gi' den gas i aften, så  for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.