Nakkefoldscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Romeo

Hej

Vi var til nakkefoldscanning igår, og scanningen viste, at spunken er helt fin, men min blodprøve (doubletest) og min alder (35 år) trækker i den forkerte retning, så vi kom ud med et resultat på 1:259. Ikke langt fra at være udenfor højrisiko-gruppen, hvor man skal være over 300.

Vi har selvfølgelig efterfølgende været på nettet og søge på alt, da det jo ikke lige er det svar man regner med at få, men det er åbenbart ikke så unaturligt, at ligge under 300, og så langt under er vi selvfølgelig heller ikke. Overlægen sagde også, at der er 99,6% sikkerhed for, at fostret er sundt og rask.

Da vi har været igennem ICSI-behandling tænkte vi, at det kunne være alle de hormoner jeg har taget, der måske også spiller ind på min blodprøve, men det mente de ikke havde noget med det at gøre, at hormonerne for længst er ude af kroppen.

Ville bare lige høre, om der er andre, der har oplevet det samme.

Romeo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Maria.

Jeg har ikke selv prøvet det, men min veninde som er 23 fik også et tal under 300 sidst år da hun fik NF-scanning med sin søn, og der var intet galt..

Anmeld

16. marts 2010

Riksen

Hej!

Jeg har ikke selv prøvet det, men min venindes onkel og kone fik tallet 1:5 og fik et sundt og raskt barn.

Så selvom 1:259 lyder voldsomt, så er der jo altså ret stor chance for at det går godt.

Rikke

Anmeld

16. marts 2010

Low

Min var 1:1055. Det er der ingen læger der har sagt noget til endnu. Jeg tager det ikke så tungt og det tror jeg heller ikke at du skal. Der er sikkert ikke noget ivejen.

Ditte, 27+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.