Hvad tid på dagen gik din fødsel igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Dictes mor

Milla-Victoria's mor skriver:

Min fødsel gik i gang med vandafgang kl. 05.36, efterfølgende kom veerne med det samme!!!!

3 timer og 14 min senere lå jeg med min prinsesse i armene, og har aldrig været lykkeligere

Held og lykke søde

Knus Pernille

Jeg fortalte Per din fødselshistorie forleden dag, og han synes, at du må være en af de sejeste kvinder ever. Han var meget imponeret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Cris

Meget tidligt om morgenen begge gange, men jeg var sikker på, at det var rigtige veer nogle timer senere. Sent om aftenen blev de født.

Anmeld

16. marts 2010

TbCp

Vandet gik ca. 6.30 fredag morgen.
Kl. 7.30 kom falck og hentede mig her begyndte veerne så småt at ulme... og så gik det slag i slag indtil det akutte kejsersnit kl. 21.23 fredag aften

Anmeld

16. marts 2010

Maise

Når jeg tænker over, hvornår min fødsel går igang, så har jeg hele tiden et billede af at alle fødsler går igang om aftenen eller natten, men er det nu også rigtigt? Hvornår gik du igang?

efter 3 dages igangsættelse gik vandet kl 00.15. i hele sengen. Fik veer ca 1/2 time efter med 4-7 min. imellem. varighed af 45. sec. Efter 22 timer med veer endte det i akut aks. kl. 23.11. nytårsaften kom Clara til verden.

Anmeld

16. marts 2010

BK

ved den første gik veerne igang sent på aftenen og tog stille og roligt til i styrke, og jeg fødte dagen efter kl ca 21:30 ved AKS

ved nummer to startede veerne igen om aftenen for at "falde til ro" mens manden var på arbejde dagen efter, jeg fødte om aftenen ved subakut ks kl. 23:58

Anmeld

16. marts 2010

trunte89

Her startede det kl 1 natten til fredag. lørdag kl 19.30 kom hun ud.

Anmeld

16. marts 2010

RikkeR

Mine veer startede mandag middag kl. 13 og kl. 23.23 var lille Christian ude .

Held og lykke med det hele - glæd dig, det er fantastisk.

Anmeld

18. marts 2010

Mutti2

Majastina skriver:

Jeg fortalte Per din fødselshistorie forleden dag, og han synes, at du må være en af de sejeste kvinder ever. Han var meget imponeret.

Hihi.... Åhhh hvor er i søde  

Ja det er nu også en fødsel at være stolt af  Sikkert også derfor jeg glæder mig som et lille barn til næste gang det bliver min tur

Hvordan går det med dig??

Anmeld

18. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang fik jeg veer en søndag omkring kl. 16 og 12 timer efter blev vores søn født.

2. gang vågnede jeg mandag morgen kl. 4 med veer og 22 timer efter blev vores datter født.

Begge gange blev vandet først taget på hospitalet, da fødslerne var godt igang.

Kh.

Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.