registreing af taletidskort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

lillemig28

Hejsa Det er også på tide så politiet kan stoppe dem der gør sådan

noget som at chikaner andre,så helt god ide´ politiker vil stram op om

hvad mener i andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Ni-ko-li-ne

lillemig28 skriver:

hvad mener i andre??

fuldstændig enig!

Anmeld

16. marts 2010

Honningblomst

Mærkeligt det ikke er gjort før...men det var for dyrt åbenbart og så tænker jeg dyrt i forhold til hvad? kriminalitet, chikane osv..

Anmeld

16. marts 2010

frk Jensen

lillemig28 skriver:

hvad mener i andre??

Altså, jeg har arbejdet for et STORT teleselskab og politiet kan altså finde hvad de vil. Politiet har en speciel linje de ringer til...

Jeg fik engang Bellahøj politi i røret... var da liiiiige ved at skide en sprællemand, jeg tænkte shit, hvad har jeg lavet

Anmeld

16. marts 2010

Michael healer

BetinaMørk skriver:

Altså, jeg har arbejdet for et STORT teleselskab og politiet kan altså finde hvad de vil. Politiet har en speciel linje de ringer til...

Jeg fik engang Bellahøj politi i røret... var da liiiiige ved at skide en sprællemand, jeg tænkte shit, hvad har jeg lavet

Nogle ting kan politiet, men jeg tror ikke de kan alt

Det f.eks. med at de kan finde ud af hvis en med hemmeligt nummer har ringet, og så rinde nummeret på den person alligevel, det er så vidt jeg ved, altså kun noget de kan på film

For nogle år siden, ringede en person til mig, som vi skulle have lokaliseret, og der kunne de ikke spore hvor fra i landet, der blev ringet fra, og det var fra en telefonboks, så det er grænser, men hvor meget de så rent faktisk kan den dag i dag ved jeg ikke.

Mvh Michael

Anmeld

16. marts 2010

frk Jensen

Michael healer skriver:

Nogle ting kan politiet, men jeg tror ikke de kan alt

Det f.eks. med at de kan finde ud af hvis en med hemmeligt nummer har ringet, og så rinde nummeret på den person alligevel, det er så vidt jeg ved, altså kun noget de kan på film

For nogle år siden, ringede en person til mig, som vi skulle have lokaliseret, og der kunne de ikke spore hvor fra i landet, der blev ringet fra, og det var fra en telefonboks, så det er grænser, men hvor meget de så rent faktisk kan den dag i dag ved jeg ikke.

Mvh Michael

Bahhh.....

Jeg prøver igen!

Jeg arbejdede for Telia´s kundeservice for 2 år siden og havde politiet i røret et part gange... De kan finde ud af, hvem der har registreret det. Vi kan se opkald, hvornår de er foretaget og hvornår der er tanket op osv. Vi kan se hvor taletidskortet er købt da der er kode på ALT i deres systemer. mange tanker op på nettet op så har man altså et kredit kort af en slags.

Dem der ringer med hemmelig nr, der kan de spore det hvis det er noget der er relevans for sagen.

Politiet har en helt speciel linje de ringer til for at få de given oplysninger...

Kram Betina, der saaaaaaaaavner sit job

Anmeld

16. marts 2010

Michael healer

Ok, ved du så hvor længe de har kunnet dette ?

Anmeld

16. marts 2010

Michael healer

BetinaMørk skriver:

Bahhh.....

Jeg prøver igen!

Jeg arbejdede for Telia´s kundeservice for 2 år siden og havde politiet i røret et part gange... De kan finde ud af, hvem der har registreret det. Vi kan se opkald, hvornår de er foretaget og hvornår der er tanket op osv. Vi kan se hvor taletidskortet er købt da der er kode på ALT i deres systemer. mange tanker op på nettet op så har man altså et kredit kort af en slags.

Dem der ringer med hemmelig nr, der kan de spore det hvis det er noget der er relevans for sagen.

Politiet har en helt speciel linje de ringer til for at få de given oplysninger...

Kram Betina, der saaaaaaaaavner sit job

Altså hvor længe de har kunnet det med at spore hemmelige numre ?

Anmeld

16. marts 2010

frk Jensen

Michael healer skriver:

Altså hvor længe de har kunnet det med at spore hemmelige numre ?

Det ved jeg ikke.. Jeg kom først ind i telebranchen for 2 år siden og fik kendskab til det..

Anmeld

16. marts 2010

Michael healer

Ok, den episode jeg snakker om er så for over 5 år siden, og dengang sagde politiet at de ikke kunne dette, om de så ikke ville vær ærlige, eller ikke syntes de ville bruge tid på det, ved jeg så ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.