Min svigerinde "stjal"min terminsdato:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Tillykke til din svigerinde...

Er der ikke noget med, man max må gå 14 dage over tid?

Kopierer lige et tidligere svar:0)

Ja hun er en vaske ægte terminstyv:0)

De bor i Esbjerg, og der sætter de ikke bare igang. Ved hendes sidste graviditet gik hun hele 3 fulde uger over tid, så det var desværre nok ventet denne gang også. Fx i viborg hvor jeg bor får man ikke lov til at gå længere en 42+0. Så tror der er stor forskel i de forskellige landsegne..........

Synes også det er helt vildt, og har haft så ondt af hende, og har slet ikke kunne forstå at de ikke har sat hende igang og også når han var så stor:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Kopierer lige et tidligere svar:0)

Ja hun er en vaske ægte terminstyv:0)

De bor i Esbjerg, og der sætter de ikke bare igang. Ved hendes sidste graviditet gik hun hele 3 fulde uger over tid, så det var desværre nok ventet denne gang også. Fx i viborg hvor jeg bor får man ikke lov til at gå længere en 42+0. Så tror der er stor forskel i de forskellige landsegne..........

Synes også det er helt vildt, og har haft så ondt af hende, og har slet ikke kunne forstå at de ikke har sat hende igang og også når han var så stor:0)

Christina

Den så jeg så ikke...

Troede det var næsten det samme i alle regioner...

Sender dig masser af vestøv... :)

Anmeld

16. marts 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Den så jeg så ikke...

Troede det var næsten det samme i alle regioner...

Sender dig masser af vestøv...

Det er helt okay:0)

Ja jeg troede også at det var max 14 dage, synes alt over er helt vildt og især når det er en stor baby, ikke at 4190 er kæmpe stor, men hvis han havde været 3100 og havde det super, så kunne man bedre se at de sagde, jamen han il have godt af en uge mere for at få lidt ekstra sul på kroppen:0)

Og tak for ve støv, håber det sætter noget igang:0)

Anmeld

16. marts 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Det er helt okay:0)

Ja jeg troede også at det var max 14 dage, synes alt over er helt vildt og især når det er en stor baby, ikke at 4190 er kæmpe stor, men hvis han havde været 3100 og havde det super, så kunne man bedre se at de sagde, jamen han il have godt af en uge mere for at få lidt ekstra sul på kroppen:0)

Og tak for ve støv, håber det sætter noget igang:0)

Godt at hun har født... :)

Vi venter bare på at der sker noget ved dig.. :)

Anmeld

16. marts 2010

Honningblomst

tinpou skriver:

Arrgh jeg håbede der var tale om et unikt tilfælde - jeg kan slet ikke overskue at skulle gå så lang tid over!!!

har man ikke noget selv at sige i forhold til igangsættelse hvis det skulle komme så vidt?

Jeg blev sat i gang og ellers tror jeg slet ikke der var sket noget.... men nej, jeg havde intet at skulle have sagt og pga den oplevelse med den fødsel så har jeg jo født ved ks de andre gange.

Knus..

Anmeld

16. marts 2010

Bayze

Eva skriver:

Jeg blev sat i gang og ellers tror jeg slet ikke der var sket noget.... men nej, jeg havde intet at skulle have sagt og pga den oplevelse med den fødsel så har jeg jo født ved ks de andre gange.

Knus..

Ååhh gisp! Jamen så svarer du jo meget godt til det billede der tegnes i medierne igen i disse dage - at et stadig stigende antal kvinder vælger kejsersnit pga dårlige oplevelser ved 1. fødsel. Man skulle bare synes det var unødvendigt lige hvad dette angår....

Anmeld

16. marts 2010

Honningblomst

Ja, det kunne være undgået med mig, hvis de havde givet mit et ks dengang havde jeg nok prøvet at føde anden gang, men ved ikke...Bertram vejede 4500g da han blev født i uge 38+0 så jeg føler egentlig mit valg at ks er forståeligt og det kan godt gøre mig lidt ked af der står "på moderens ønske" at jeg fik et ks, for jeg havde da ikke et valg...der skulle have stået "for barnets skyld"

Men ja, det var en virkelig skidt og traumatisk oplevelse at føde Jeppe og det værste var nok bagefter at ingen mente det var noget, jeg fødte ham jo....

Knus..

tinpou skriver:

Ååhh gisp! Jamen så svarer du jo meget godt til det billede der tegnes i medierne igen i disse dage - at et stadig stigende antal kvinder vælger kejsersnit pga dårlige oplevelser ved 1. fødsel. Man skulle bare synes det var unødvendigt lige hvad dette angår....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.