Godmorgen piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

incognito

Jeg er ved at gøre klar til en (heldigvis) kort skoledag. Derefter står den på træning sammen med en veninde; så skal jeg så suuuuse hjem og gøre mig klar til første teoritime til kørekort klokken 17 - jeg har dog sagt, at jeg ville vaske bil i dag, men det kommer an på hvor meget tid og overskud der er

Det er dejligt, at jeg endelig er glad for at gå i skole igen, mmm

Forhåbentlig går det bedre med dig og kæresten - han må bare mande sig lidt op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

TbCp

FrkLarsen skriver:

Godmorgen til jer alle piger.

Synes her var lidt 'morgen stille' så ja, hvorfor er i 'allerede' oppe? 

Jeg skal selv i skole, men kunne ikke sove mere, så en 8 timers lang skoledag med kun 1,5 times søvn bliver hård.  

Grunden til den korte søvn:

var i kæmpe skænderi med kæresten igår så har fået grædt mig til til fordærv med opsvulmede øjne idag og kom alt alt for sent i seng pga det.

Kamilla 19+3

Øv det lyder da som en træls igår!

Jeg står op kl. 6 hver dag mandag-fredag, da jeg åbner 7.15. Kan godt lide lige at have tid til at drikke en kop morgenkaffe  i fred og ro

Anmeld

16. marts 2010

LinLin

God morgen

ØV med kæresten...

Jeg skal møde kl 8 - har sovet temmeligt dårligt i nat, fordi min kæreste er syg og ligger og snøfter hele natten, samtidig med han snorker hvis han ikke ligger på en bestemt måde. Så er nok vågnet 5-6 gange.

Nå men dagen skal nok blive god alligevel - skal til sundhedstjek i vuggestuen, hvilket indebærer massage og zoneterapi i arbejdstiden

Anmeld

16. marts 2010

Bayze

Godmorgen til jer alle piger.

Synes her var lidt 'morgen stille' så ja, hvorfor er i 'allerede' oppe? 

Jeg skal selv i skole, men kunne ikke sove mere, så en 8 timers lang skoledag med kun 1,5 times søvn bliver hård.  

Grunden til den korte søvn:

var i kæmpe skænderi med kæresten igår så har fået grædt mig til til fordærv med opsvulmede øjne idag og kom alt alt for sent i seng pga det.

Kamilla 19+3

Åhh øv med kæresten, det er en lidt hård dag at stå op til - håber snart I får klinket skærene

Men hvor hyggeigt med en morgenhilsen - godmorgen til alle herfra

Jeg har slet ikke sovet nok og er træt!! Jeg begynder at få problemer med at sove pga maven, er øm i bækkenet og bare utilpas og til sidst gad jeg ikke ligge og vende mig længere og stod så op til sidst..... Puuh, synes på én og samme tid at fødslen pludselig er rykket meget tæt på men alligevel er sååå langt væk - jeg gider ikke være gravid mere....

Kh Tina 36+1

Anmeld

16. marts 2010

Mka

Anne85 skriver:

Stakkels dig Hvad blev I uvenner over?

Jeg er oppe fordi sønnike ikke ville sove mere... Så godmorgen

Godmorgen.  Kørte kæresten på job kl 6, da vores den ene bil er gået i stykker, for 3 uge, først lige kommet på værksted igår.

skal først selv køre på job kl 8.50 og fri kl 17.45 Så jeg kan lige nå opvasken gab...

Håber du får en god dag, selvom at du ikke har sovet meget, og sikke en skod sviger familie du har.

Og god dag til alle andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.