hvad laver i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

MichellaMalou

hvad laver i her til aften??

jeg sidder og skriver stil og er syg mega trist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Ranarupta

Sover lidt - missede Paradise Hotel og andre gode ting, jeg gerne ville se.

Derudover sumper jeg lidt. Har desværre en del ubehag i kroppen og har hovedpine på 2. dag.
Så der er ikke meget fest hér.

Anmeld

16. marts 2010

MichellaMalou

Ranarupta skriver:

Sover lidt - missede Paradise Hotel og andre gode ting, jeg gerne ville se.

Derudover sumper jeg lidt. Har desværre en del ubehag i kroppen og har hovedpine på 2. dag.
Så der er ikke meget fest hér.

ejj hvor nederen,,  kender det,, har selv haft det underligt her på det sidste,, lige pludselig fik jeg det utrolig varmt og kvalme.. og menstruation smerter ligenede ,, og skal lige siges jeg har lige haft min menstruation..

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg sidder og ser "the tonoght show" og venter på at prinsessen skal vågne så hun kan få mad og jeg kan komme i seng

I morgen tidlig skal vi til Århus og på hospitalet, for Laura skal have scannet sine hofter (det gør de altid med de børn der har ligget i uk).

Vi skal tidligt op, så jeg håber snart hun vågner. Daniel har lovet at stå op og tage hende nogle timer mens jeg sover (i tilfælde af hun ikke vil sove), så han sover nu...

Anmeld

16. marts 2010

MichellaMalou

Caroline86 skriver:

jeg sidder og ser "the tonoght show" og venter på at prinsessen skal vågne så hun kan få mad og jeg kan komme i seng

I morgen tidlig skal vi til Århus og på hospitalet, for Laura skal have scannet sine hofter (det gør de altid med de børn der har ligget i uk).

Vi skal tidligt op, så jeg håber snart hun vågner. Daniel har lovet at stå op og tage hende nogle timer mens jeg sover (i tilfælde af hun ikke vil sove), så han sover nu...

lyder da hyggeligt

Anmeld

16. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

frk.Quaade skriver:

ejj hvor nederen,,  kender det,, har selv haft det underligt her på det sidste,, lige pludselig fik jeg det utrolig varmt og kvalme.. og menstruation smerter ligenede ,, og skal lige siges jeg har lige haft min menstruation..

Bliver altså lige nødt til at stille min nysgerrighed lidt.

Hvordan gik det egentlig med den mulige graviditet, kan huske du var meget i tvivl og skulle til lægen...men det er efterhånden lang tid siden. Hvad fandt lægen ud af?

Anmeld

16. marts 2010

MichellaMalou

testen var negativ ,, sådan en urin prøve der og har os haft min menstruation efter

Anmeld

16. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

frk.Quaade skriver:

testen var negativ ,, sådan en urin prøve der og har os haft min menstruation efter

Nå ok. Prøver i så igen, eller er det sat lidt i bero?

Anmeld

16. marts 2010

MichellaMalou

Rikke&Liam skriver:

Nå ok. Prøver i så igen, eller er det sat lidt i bero?

neej vil gerne først have min uddannelse,, og han vil os gerne vente men jeg har bare det problem jeg er imun overofr p piller og kan ikk tåle kondom

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
frk.Quaade skriver:

neej vil gerne først have min uddannelse,, og han vil os gerne vente men jeg har bare det problem jeg er imun overofr p piller og kan ikk tåle kondom

ja, det er sgu lidt besværligt

Har du overvejet at få spiral?

og som svar til det du skrev til mig før, så er det faktisk rigtig hyggeligt, selvom jeg er smadder træt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.