Hvad har i på væggene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.392 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Sesse89

Hej piger.

Hvad har i valgt at pynte jeres børns vægge med?
Vi venter en lille pige om små 13 uger og mangler noget til hendes ene væg da den bare er så tom.

Vi har valgt at lave en tekst på væggen over sengen men det er også det eneste der er sat op.

Kom frem med jeres ideer og meget gern billeder af jeres børns værelses vægge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hey søde...

Altså vi har jo 2 svævehylder fyldt med badeænder, og udover det har vi nogle små billeder på den ene væg - også badeænder

Vi valgte hylderne for at lave noget lidt anderledes end "bare" billeder, og vi er ret tilfredse med det. Vores sp var helt oppe at ringe da hun så dem , og alle der har set det har faktisk været meget begejstrede og synes det er en rigtig sød idé

kram

Anmeld

16. marts 2010

jillkolsbjerg

Jamen jeg har valgt en lidt utraditionel vægdekoration til Freya´s værelse......hendes stamtræ;-)

knus jill 37+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. marts 2010

Kala

Hejsa

Vi har sat svævehylder op på Mathias' værelse for så kan vi skifte ud i hvad der skal være. Lige nu er der rammer med billeder på den ene og bamser på den anden.

På en anden væg har vi nogle små kasser hængende hvor der i den ene er en dåbs-attest-holder i sølv og en med et fotoalbum i sølv og en med sutter (det er af praktiske grunde da han smider dem ud af sengen om natten og vi ikke altid kan finde dem, så har vi altid nogle ekstra ved hånden).

Anmeld

16. marts 2010

SHERO

Jeg har valgt at male store vægmalerier på Elias' værelse, nok ligeså meget for min egen skyld fordi jeg synes sådan noget er så hyggeligt... Har stadig ikke indrettet det, eller lagt gulvtæppe da han stadig sover ved mig, så har ikke så travlt... :-D

her er Elias' værelse...

Kun den ene væg, den anden er der kun skyer og græs på, for der skal hans møbler stå op af... :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.