cv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Stumpen

når I skriver cv skriver I så ud for hver sted i har arbejdet hvilke funktioner I har lavet??

Jeg mener når jeg har været i praktik i en børnehave giver det så ikke sig selv hvad jeg har lavet?

Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

CSB

Hej..

Jeg skriver gerne med få stikord hvilke kompetancer det pågældende job har givet mig - og meget gerne med tanke på hvilke kompetancer der er relevante for det jeg job jeg skal søge eller hvad nu cv'et skal bruges til.

Ex:

Praktikplads i Børnehave X

Kontakt med børn, selvstændighed, pædagogik. 

Anmeld

15. marts 2010

Stumpen

CSB skriver:

Hej..

Jeg skriver gerne med få stikord hvilke kompetancer det pågældende job har givet mig - og meget gerne med tanke på hvilke kompetancer der er relevante for det jeg job jeg skal søge eller hvad nu cv'et skal bruges til.

Ex:

Praktikplads i Børnehave X

Kontakt med børn, selvstændighed, pædagogik. 

Det er jo bare det jeg synes der giver lidt sig selv..

Har jeg f.eks arbejdet i en kvickly ved jeg der er stor forskel på om man har været i elektronik afd. eller siddet ved kassen.. Men det kan da godt være at jeg skal give mig

Anmeld

15. marts 2010

CSB

Jo, lige det job giver nok lidt sig selv. Men det afhænger jo også af hvem du skriver til. Er det en der aldrig har sat sine ben i en børnehave - og i øvrigt ikke ved så meget om det - så kan det jo være vedkommende kan tro du har gjort rent eller lavet kontorarbejde.

Men jeg synes også det er en meget god øvelse for sig selv at beskrive hvad man har fået ud af bestemte jobs eller uddannelser. Og i sidste ende er det vel også det arbejdsgiveren vil høre.

Hvis du søger et andet job eller uddannelse indenfor børneområdet er det nok ikke nødvendigt at udpensle hvad man laver i sådan en børnehave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.