Vægtscanning i uge 37 - nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.011 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Tulle28

Hej piger,

Vi skal til vægtscanning i morgen, hvor jeg er i uge 37 - nogen der har prøvet det? Jeg er lidt nysgerrig efter at vide om det kun er 2D, hvor meget kan man se af baby osv... Vi har ikke fået 3/4D scanning, da vi gerne ville vente med at se hende "for alvor" til hun kommer ud, men nu er det jo en nødvendig scanning kan man sige... Så er lidt nysgerrig efter at vide, hvor meget af overraskelsen der går tabt?

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Halbschön

Tulle28 skriver:

Hej piger,

Vi skal til vægtscanning i morgen, hvor jeg er i uge 37 - nogen der har prøvet det? Jeg er lidt nysgerrig efter at vide om det kun er 2D, hvor meget kan man se af baby osv... Vi har ikke fået 3/4D scanning, da vi gerne ville vente med at se hende "for alvor" til hun kommer ud, men nu er det jo en nødvendig scanning kan man sige... Så er lidt nysgerrig efter at vide, hvor meget af overraskelsen der går tabt?

Knus Tulle

Hejsa

Jeg fik i uge 36 og igen i 42... Begge mine var i 2d, så der blev ikke taget noget af overraskelsen

Anmeld

15. marts 2010

Mor til L&S

Hej

Jeg fik selv lavet en vægtscanning i fredags - Der var jeg 37+3! Da lillepigen ikke er så stor...

Scanningen foregik i 2D og baby er så stor i forhold til skærmen at det er svært at se at det er en baby - hvis du forstår!

Men det ødelægger ikke noget og du kan ikke se hvordan hun ser ud - bare rolig

Anmeld

15. marts 2010

Tulle28

Rollo skriver:

Hej

Jeg fik selv lavet en vægtscanning i fredags - Der var jeg 37+3! Da lillepigen ikke er så stor...

Scanningen foregik i 2D og baby er så stor i forhold til skærmen at det er svært at se at det er en baby - hvis du forstår!

Men det ødelægger ikke noget og du kan ikke se hvordan hun ser ud - bare rolig

Godt at høre! Så vil jeg bare krydse fingre for at hun vokser som hun skal og glemme alt det andet...

Anmeld

15. marts 2010

Mor til L&S

Tulle28 skriver:

Godt at høre! Så vil jeg bare krydse fingre for at hun vokser som hun skal og glemme alt det andet...

Ja det kan du roligt

Jeg har selv været til kontrol i dag igen og skal igen på onsdag, så bliver det ikke bedre bliver jeg nok sat i gang før tid..

Har forhøjet blodtryk og lidt protein/æggehvide i urinen - så måske lillepigen ikke vokser som hun skal...

Anmeld

15. marts 2010

Tulle28

Rollo skriver:

Ja det kan du roligt

Jeg har selv været til kontrol i dag igen og skal igen på onsdag, så bliver det ikke bedre bliver jeg nok sat i gang før tid..

Har forhøjet blodtryk og lidt protein/æggehvide i urinen - så måske lillepigen ikke vokser som hun skal...

Åh nej... Jeg krydser fingre for dig.

Jordmoderen synes også vores er lidt lille, men alt ser ellers fint ud. Så nu må vi se - måske er hun bare en lille fis

Anmeld

15. marts 2010

Mor til L&S

Tulle28 skriver:

Åh nej... Jeg krydser fingre for dig.

Jordmoderen synes også vores er lidt lille, men alt ser ellers fint ud. Så nu må vi se - måske er hun bare en lille fis

Tak

Alt så også fint ud her hos jordemorderen - hun sys også bare at hun var lidt lille og min urin og alt andet var fint.....

Men 3 dage efter på sygehuset viste urinen noget andet og har det stadig fint.... Så man kan aldrig vide.

Held og lykke med scanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.