Tillykke med fødselsdagen KaMa :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Vial

Zafir skriver:

Super skønt At det hele er som det skal være!!

Har I øvrigt tænkt på dig og din mobilitet og hvordan det går med det. Håber du har det nogenlunde...

stort kram

Det har hjulpet rigtig meget at blive sygemeldt. Jeg når du sjældent derud, hvor det går helt galt med smerter. Varmtvandssvømning er ren balsam for kroppen, så alt i alt er jeg ved godt mod :-) Kedsomheden og de lange dage modarbejder jeg på livet løs med diverse aftaler og sysler. Alt ser pt. lyst ud. Hvordan går det med din graviditet. Stadig plaget? Jeg mærker kun lyn og torden i maven og kløe på maveskindet. Altså godt og grundig udvidelse af maven :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Det har hjulpet rigtig meget at blive sygemeldt. Jeg når du sjældent derud, hvor det går helt galt med smerter. Varmtvandssvømning er ren balsam for kroppen, så alt i alt er jeg ved godt mod :-) Kedsomheden og de lange dage modarbejder jeg på livet løs med diverse aftaler og sysler. Alt ser pt. lyst ud. Hvordan går det med din graviditet. Stadig plaget? Jeg mærker kun lyn og torden i maven og kløe på maveskindet. Altså godt og grundig udvidelse af maven :-)

Åh hvor dejligt!!!...

Jeg har det super godt nu. Jeg er ikke bekymret mere. Jeg har overskud og er ikke så træt mere. Det eneste er, at jeg ikke har så meget appetit (jeg har ikke kvalme, men kan bare ikke spise så meget af gangen)... Også blir jeg helt vildt horny hele tiden. (så Tom brokker sig ikke hehe)...

Men det er virkelig dejligt ligenu. Jeg har også bare en spilloppe i mavsen Der er rigtig meget guldfisk at mærke allerede. Så det er hyggeligt.

Anmeld

15. marts 2010

Vial

Eva skriver:

Tillykke....

Og forresten, fik du nogen sinde set på det link der...

Knus...

Tak Eva. Jo, jeg fik læst den, men det var på vej ud af døren, så fik aldrig meldt tilbage på den. Synes det var interessant med tanken om kalkmangel. Det skal jeg lige se nærmere på. Tak for linket :-)

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

KaMa skriver:

Tak Eva. Jo, jeg fik læst den, men det var på vej ud af døren, så fik aldrig meldt tilbage på den. Synes det var interessant med tanken om kalkmangel. Det skal jeg lige se nærmere på. Tak for linket :-)

Håber du har haft en skøn dag..

Skulle også bare høre om du fik set det...tror eller ved der er en del litteratur af både Ballin og Lis Andersen og så Bertelsen der var oplært af Ballin...Så god læselyst hvis du begiver dig ud i det...læse kan man da i hvert fald som højgravid..

Knus og god aften..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.