Gravid....hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.623 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Baby2010/2013

Hej alle!

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor lang tid det tog jer at blive gravid?

Min kæreste og jeg er gået igang for få måneder siden, og forventer selvføllgelig ikke at der snart sker noget. Men jeg syntes lige det kunne være sjovt og inspirerende og hører hvor lang tid det tog for jer

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

otlitrom

Vi har prøvet siden feb. 08 og der er stadig ikke sket noget... Så Det har været en lang proces!!!

Håber ikke for min værste fjende, at det kommer til at tage så længe!

Anmeld

15. marts 2010

mortilfreja

Trunde-pigen skriver:

Hej alle!

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor lang tid det tog jer at blive gravid?

Min kæreste og jeg er gået igang for få måneder siden, og forventer selvføllgelig ikke at der snart sker noget. Men jeg syntes lige det kunne være sjovt og inspirerende og hører hvor lang tid det tog for jer

Knus herfra

Ja mit svar er nok ik så inspirerende.. Det har indtil nu taget os 3 et halvt år Kun med en gang hvor jeg blev gravid men desværre aborterede i uge 6..

Håber I er noget mere heldige end os

Kram

Anmeld

15. marts 2010

Sujan

Ja mit svar er nok heller ikke det mest positive... Har prøvet i snart 10 mdr. Og der er ikke sket noget endnu.. Har været gravid for 5 år siden med samme mand men valgte af forskellige årsager en abort. Så burde kunne lykkes for os... Krydser fingre for du ikke skal vente så længe

Anmeld

15. marts 2010

Baby2010/2013

Det er jeg rigtig ked af at hører for jer begget to!

Kunne godt forstille mig, at man til sidste, bliver meget frustreret og uforstående over for det!

Men jeg håber for jer begge at det meget snart lykkes, jeg  for jer!

Anmeld

15. marts 2010

Dictes mor

Igen et ikke så opløftende svar, det tog os 3½ år at blive gravide, det var hårdt, men det lykkedes os endelig via IVF.

Dog vil jeg berolige dig med, at lang de fleste bliver gravide inden for det første år, og jeg krydser fingrene for, at det lykkes dig meget hurtigt!

Anmeld

15. marts 2010

Bavianis

Hej med dig.

Nu vil jeg bidrage med lidt opmuntrende: Vi prøvede 2 gange og så var den der;-) Jeg begyndte selv at få koldsved over hvordan det skulle gå da vi begyndte, da man hører om mange herinde, hvor det har taget lang tid. Men for flere måneder siden var der en laaang tråd herinde, og resultatet var at der var rigtig mange, for hvem det lykkedes indenfor 3 mdr.

Så du skal ikke fortvivle! Jeg krydser fingre for at der snart er rogn i skuffen - ikke bare for dig, men også for ale de andre dejlige piger herinde der prøver! Jeg følger løbende med i Testlisten;-)

Kæligst Susanne

Anmeld

15. marts 2010

Tullebobs

Hej

Jeg blev gravid i andet forsøg - både denne gang og sidste gang. Så det er gået hurtigt her  

Jeg mener, at kunne huske fra det der program der kørte på DR for ikke så længe siden om netop det det blive gravid: at 25 % bliver gravide indenfor de første 3 måneder, 50 % indenfor 6 måneder og 75 % inden for 1 år.

Pøj pøj fra Trine

Anmeld

15. marts 2010

MyBaby

Hos os var heldet også med os i ande forsøg - så vi var heldige!

Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det må være at forsøge i flere år - jeg tager hatten af for jer, der gennemgår det og håber SÅ meget, at det snart lykkes for jer!

Nina

Anmeld

15. marts 2010

B&J

Jeg smed mine p-piller og uden af vide det 3 mdr efter var der gevindst jubii vi blev vildt glade fordi vi troede ikke det kunne gå så hurtig

Men held og lukke til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.