25.05.1978 - det må sandes at være en del år siden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. maj 2008

Pia.

Og det betyder jo at jeg i nat kl. 00.20 blev født på Køge sygehus for 30 år siden... Er blevet vækket med sang og dejlig morgenmad af min familie, og i eftermiddag kommer mine forældre, søster, mand og deres børn og fejre mig. . . Har fået en masse lækre gaver allerede og sidder lige nu bare og slapper af, skønt ! Min fødselsdag holder jeg jo først d.14 juni og det glæder jeg mig super meget til... Håber I alle sammen må få en dejlig dag det er jeg i hvert fald sikker på jeg får... Syntes 20'erne i mit liv er fløjet afsted, håber at 30'erne går lidt langsommere... Stort knus fra Pia - som nu er 30 år. . . :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2008

pusling30

Hej Pia. Et stort tillykke med de 30 år, jeg rundede dem selv d. 3/1...:P

Et stort fødselsdags(H) fra Anja

Anmeld

25. maj 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej og stort tillykke med den store dag. :D Må skuffe dig - 30'erne går ikke langsommere end 20'erne. Tværtimod... Men måske det er fordi jeg har fået 2 børn mere siden jeg var 29, så går tiden jo hurtigt helt af sig selv. :) Karoline (på 32 8( )

Anmeld

25. maj 2008

Gryer

Rigtig stort tillykke med de 30 og den smukke dag ;)

(H) fra Gry

Anmeld

25. maj 2008

MorCamilla

Hejsa Pia..

STORT TILLYKKE med fødselsdagen.. og de 30 år.. :) Jeg håber at du har haft en dejlig dag..

(H) fra Camilla.

Anmeld

25. maj 2008

Tut

Tillykke med dit 10 års jubilæum i 20'erne.... Min dejlige farmor fylder 73 år i dag - så det er jo en delig dag at have fødselsdag.. (H)

Anmeld

25. maj 2008

Ny mor

Tillykke med dit nye årti :)) Puha...30´erne søreme også godt gå stærkt - det er bare om at nyde livet her og nu ;)!!!!!
Kh Birgitte

Anmeld

25. maj 2008

Pia.

TAK TAK TAK - Hvor er I fantastiske... (L) skønne skønne mennesker...

Stort knus fra Pia 30 år....8D

Anmeld

25. maj 2008

Jan9e D

Hej Pia.

Også et stort tillykke med dagen, der er jo ingen grund til at sige hvor gammel du bliver ;) Håber at du har haft en dejlig dag sammen med familien samt i har nydt det dejlige vejr.

Men kan dog sige til dig at de næste 10 år kommer til endnu hurtigere end de forrige 10

(H) - Jannie

Anmeld

25. maj 2008

smokie

Hej PiaR et stort tillykke skal du have herfra og håber du har nydt dagen

Knus Smokie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.