Kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

TbCp

Det er sikkert bare mig der er lidt småskør.

Idag fik vi seddel med hjem omkring dagplejedag, og jeg synes bare ikke jeg havde flere fridage at tage af, så jeg kunne komme med.
Jeg blev simpelthen bare så ked af det, kunne slet ikke bære at Liva ikke skulle have sin mor med, da stort set alle andre forældre kommer.
Ringede til min mor som ikke var sikker på om hun kunne tage fri.

Så fandt jeg ud af at jeg har 2 omsorgsdage jeg kan bruge og så er problemet egentlig løst.... men nu kan jeg slet ikke ryste den der ked af det hed af mig igen
Hvor er det åndsvagt for problemet er der jo ikke mere og jeg kan sagtens komme med... alligevel har jeg helt ondt i maven og er ved at vræle.

Håber Carsten snart holder fri så tror jeg lige jeg trænger til et stort knus og måske en gåtur i det gode vejr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Barbamama

Ja det kender jeg godt. Det er noget mærkeligt noget. Det er ligesom om psyken ikke altid kan følge med. Men ja et stort kram og at gå virker faktisk næsten altid

Anmeld

15. marts 2010

Bondepigen

Ork ja, det kender jeg godt. Osse mht. stress. Jeg kan blive stresset af at tale med svigerfar og en af mine søstre. De plaprer løs og man kan næsten ikke selv få et ord indført. Det er så anstrengende, og jeg kan simpelthen ikke ryste det af mig igen resten af dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.