Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Bella09

hej piger! 

sagen er den, at jeg er kommet meget i tvivl på det sidste..

Jeg brugte p-piller fra jeg var 15-16år, men stoppede så. Nu er jeg 21, og begyndte igen på p-pillerne d. 19 januar. Allerede 1½ uge efter stoppede jeg dog igen, da jeg oplevede ubehagelige bivirkninger. Min kæreste og jeg har haft ubeskyttet sex, og min mens er endnu ikke dukket op selvom vi har d. 14 marts nu. Jeg har taget en graviditetstest ca. 5 dage efter førstedagen min mens udeblev, da jeg lidt mistænkte en graviditet, men testen var negativ. Jeg føler mig dog gravid?? kan jeg muligvis være gravid, eller kan det være p-pillernes skyld, selvom jeg kun nåede at bruge dem i 1½ uge? 

håber i kan svare mig. Knus den forvirrede (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Bella09

det skal lige siges, at jeg istedet for min mens fik brunligt/lyserødt udflåd i ca 2 dage, men det derefter forsvandt igen..

Anmeld

15. marts 2010

Max

Jeg synes, du skal prøve at tage en test mere, når der er gået så længe siden sidste mens. Hvis du tog den første test på et tidspunkt, hvor din urin har været fortyndet (hvis du har drukket meget), kan det være, at det ikke var muligt at måle graviditetshormonet. Prøv at tage en ny test om morgenen, hvor din urin er mest koncentreret... Held & lykke med det

Anmeld

15. marts 2010

Liljesilas

Ja det kan godt være. Jeg kunne selv først se det da der var gået lidt længer tid. Jeg tog et par teste som viste negativ, men først da jeg var en uge længer kunne testen se det... Håber det gav mening? Men tag en til test om en uges tid, og så tror jeg da den skal give dig det rigtige svar.

Anmeld

15. marts 2010

Bella09

mange tak for jeres svar (:

Anmeld

15. marts 2010

Rsa

Hej

Har selv været i samme situation, hvor tests viste negativt selvom jeg var gået over tid. På 9 dagen tog jeg den sidste test, som stadig var negativ og mins komså også lige derefter - så hvis du håber på at blive gravid, så lad vær med udelukkende at læne dig op ad, at andre først har kunne teste positivt længere tid efter første mins dag, da der også er den mulighed, at du ønsker det så meget, at psyken tager over kroppens fysik!

Hvad end I ønsker, så håber jeg på det bedste

Anmeld

15. marts 2010

Bella09

tak rsa

ja, det er jo det jeg også er lidt bange for. Jeg prøver at lade være med at tænke for meget på det, men det er bare lidt svært når man inderst inde ønsker en lille bebs

Anmeld

15. marts 2010

lisbethita

Bella09 skriver:

hej piger! 

Jeg brugte p-piller fra jeg var 15-16år, men stoppede så. Nu er jeg 21, og begyndte igen på p-pillerne d. 19 januar. Allerede 1½ uge efter stoppede jeg dog igen, da jeg oplevede ubehagelige bivirkninger. Min kæreste og jeg har haft ubeskyttet sex, og min mens er endnu ikke dukket op selvom vi har d. 14 marts nu. Jeg har taget en graviditetstest ca. 5 dage efter førstedagen min mens udeblev, da jeg lidt mistænkte en graviditet, men testen var negativ. Jeg føler mig dog gravid?? kan jeg muligvis være gravid, eller kan det være p-pillernes skyld, selvom jeg kun nåede at bruge dem i 1½ uge? 

Spændende :-) Måden jeg fandt ud af, at jeg var gravid var ved, at jeg fik nogle VOLDSOMME vredesudbrud, hi hi....totalt hormonella!!! Bagefter gik jeg igang med testerne, fordi jeg kunne mærke, at jeg opførte mig mærkeligt. 

En ting du kan være sikker på, det er, at du skal nok finde ud af det meget snart. Gå til lægen - det ville jeg gøre :-)

HÅBER DET BEDSTE FOR JER ;-)

Anmeld

15. marts 2010

Bella09 skriver:

hej piger! 

Jeg tror muligvis at det er fordi du har lavet sådan noget rod i pillerne... De gange jeg har lavet samme  nummer er det også blevet sådan noget!!

Stine 32+5

Anmeld

15. marts 2010

Bella09

Håber bare på det er en lille spire, og ikke pga. roddet med pillerne.. Jeg vil prøve at teste igen inden denne uge er slut, og hvis det bliver negativt igen, må jeg vel affinde mig med det, og blive ved med at prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.