er på dag 27:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Kruse90

mortilfreja skriver:

Kan godt forstå du ikke vil skuffes.. Så da klart du vil vente til fredag

Bare mig der ikke kan stå for spændingen.. Sorry!!

det er også okay
Er jo ikke sikker på den giver mig det rigtige svar endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

mortilfreja

Kruse90 skriver:

det er også okay
Er jo ikke sikker på den giver mig det rigtige svar endnu

Håber vi den gør fredag

Anmeld

17. marts 2010

Kruse90

mortilfreja skriver:

Håber vi den gør fredag

Godmorgen piger

Lovede lige at følge lidt op her engang i mellem.
Jeg har desværre testet negativ her til morgen. men som sagt er ''KUN'' på dag 29, og min mens ligger NORMALT når den ikke driller, på 28-30 dagen.
Så ved jo ikke rigtig det endelige svar endnu. men der var ingen brunlig udflåd her til morgen, men det kan jo være det kommer senere på dagen.

Krydser for det ikke gør, og at det er pga en lille bebs i maven

Anmeld

17. marts 2010

Trolde_mor

Godmorgen piger

Jeg har desværre testet negativ her til morgen. men som sagt er ''KUN'' på dag 29, og min mens ligger NORMALT når den ikke driller, på 28-30 dagen.
Så ved jo ikke rigtig det endelige svar endnu. men der var ingen brunlig udflåd her til morgen, men det kan jo være det kommer senere på dagen.

Godmorgen smukke

Iiihhh er lige ved at sprænge af spænding. Kunne altså godt lyde som en graviditet.

Jeg testede først positiv på dag 31 tror jeg det var.. og min var normalt på 23 dage, men de sidste par mens. var på ca 28.. så.. krydser helt vildt meget fingre for dig / jer

Anmeld

17. marts 2010

Kruse90

Senia skriver:

Godmorgen smukke

Iiihhh er lige ved at sprænge af spænding. Kunne altså godt lyde som en graviditet.

Jeg testede først positiv på dag 31 tror jeg det var.. og min var normalt på 23 dage, men de sidste par mens. var på ca 28.. så.. krydser helt vildt meget fingre for dig / jer

tak smukke.

Håber også.
Men er bare så bange for at det er min krop der spiller mig et puds

Har jeg jo prøvet en gang før-. Dog ikke på denne måde her med brunligt udflåd

Anmeld

17. marts 2010

mortilfreja

Kruse90 skriver:

Godmorgen piger

Synes stadig det godt kunne lyde som en graviditet.. Oz nu hvor det brune udflåd er stoppet..

Hvis ikke din mens er kommet mandag ville jeg teste igen og måske lægge vejen forbi lægen..

Kram og krydsede fingre herfra

Anmeld

17. marts 2010

Trolde_mor

Kruse90 skriver:

tak smukke.

Håber også.
Men er bare så bange for at det er min krop der spiller mig et puds

Har jeg jo prøvet en gang før-. Dog ikke på denne måde her med brunligt udflåd

Kan jeg godt forstå smukke... Turde heller ikke selv at håbe på det den gang, derfor der gik lidt længe før jeg testede. Magtede ikke at blive skuffet igen, mens var nok bar udskudt fordi jeg ønskede baby SÅ meget, eller også bildte jeg mig bare ind at kroppen føltes anderledes...

Man vil jo ikke skuffe sig selv endnu en gang, for det gør så ondt, at man bare kan sætte sig til at græde - for hvorfor sker det ikke snart? Alle andre (sådan føltes det) bliver jo gravide med det samme, hvorfor skal det så tage SÅ lang tid for os?!

Men smukke, som du selv siger, så har du ikke prøvet med det brunlige udflåd før, så lad os fortsætte med at krydse fingre og håbe at der er en lille bebs på vej

Har en veninde der siger hun først kunne teste positiv da hun var 8 uger henne. Normalt tester man jo positiv omkring 4 uger, men ja, hende skulle der gå en hel cyklus med, så selvom den ikke har vist positiv endnu, så ikke noget med at opgive..

Anmeld

17. marts 2010

Kruse90

Senia skriver:

Kan jeg godt forstå smukke... Turde heller ikke selv at håbe på det den gang, derfor der gik lidt længe før jeg testede. Magtede ikke at blive skuffet igen, mens var nok bar udskudt fordi jeg ønskede baby SÅ meget, eller også bildte jeg mig bare ind at kroppen føltes anderledes...

Man vil jo ikke skuffe sig selv endnu en gang, for det gør så ondt, at man bare kan sætte sig til at græde - for hvorfor sker det ikke snart? Alle andre (sådan føltes det) bliver jo gravide med det samme, hvorfor skal det så tage SÅ lang tid for os?!

Men smukke, som du selv siger, så har du ikke prøvet med det brunlige udflåd før, så lad os fortsætte med at krydse fingre og håbe at der er en lille bebs på vej

Har en veninde der siger hun først kunne teste positiv da hun var 8 uger henne. Normalt tester man jo positiv omkring 4 uger, men ja, hende skulle der gå en hel cyklus med, så selvom den ikke har vist positiv endnu, så ikke noget med at opgive..

er så glad for din opbakning smukke.
Men TØR altså ikke håbe længere.

Altså tester selvfølgelig igen fredag.
og håber. men hvis den også er bragende positiv. tror jeg simpelthen ikke på det:s

Eller ?
Vil jo heller ikke give op hvis jeg stadig ikke har fået mens.
Men gud hvor er det svært at holde ventetiden ud:s

Anmeld

17. marts 2010

Trolde_mor

Kruse90 skriver:

er så glad for din opbakning smukke.
Men TØR altså ikke håbe længere.

Altså tester selvfølgelig igen fredag.
og håber. men hvis den også er bragende positiv. tror jeg simpelthen ikke på det:s

Eller ?
Vil jo heller ikke give op hvis jeg stadig ikke har fået mens.
Men gud hvor er det svært at holde ventetiden ud:s

Syntes man til sidst er sådan - håber og så alligevel ikke.. kunne være super dejligt, men der er nok ikke noget. Man kan hurtigt blive lidt splittet.

Tja... jeg troede heller ikke på det, selv ikke da lægesekretæren sagde tillykke, og på trods af at jeg går ind i 13. uge imorgen, ja, så kan jeg stadig ikke tro det.. Men det kommer nok når man kan mærke liv, eller måske til NF?

Ved godt du ikke vil give op smukke, men det er så fandes svært ikke at gøre det, og indrømmer da blankt at jeg havde givet lidt op til sidst. For det lykkedes jo alligevel ikke.. og vupti så kom den positive g-test. Bare fordi man giver lidt op, betyder det jo ikke at man ønsker barnet mindre, tvært imod giver man lidt op, fordi ønsket og dermed skuffelserne er så store..

Anmeld

18. marts 2010

Kruse90

opdatering:
Mens er STADIG ikke kommet. og den brune udflåd er pist væk:s
Hvad filan sker der?
Mærker stadig ingen tegn på hverken mens eller bebs??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.