Ligamentssmerter 2. gangsgravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Pocha

Hvornår startede/sluttede jeres ligamentssmerter under 2. graviditet?? Jeg havde måske lidt de første par uger, men så har jeg ikke haft nogen siden. Er det fordi livmoderen har været udviden en gang før, så har man ikke så ondt?? Under min første graviditet mindes jeg at jeg havde dem næsten hele tiden..

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Pocha

Slet ingen??

Anmeld

16. marts 2010

Risen

Hej , nu er jeg godt nok førstegangsfødende som knap 3 en halv måned, men synes heller ikke har jeg haft særlig mange ligamentssmerter. Havde det kun sådan rigtigt da jeg normalt skulle have haft min mens, ellers har jeg ikke døjet med det.. Så mon ikke det bare er forskelligt fra graviditet til graviditet ?

Anmeld

16. marts 2010

myprincess

Er 2.gangsgravid 9+0 idag og har heller intet mærket men den gjorde jeg heller ikke 1.gang før uge 16 men jeg tror også at det er som du siger fordi at livmoderen udvider sig lettere 2. gang

Anmeld

16. marts 2010

MarleneH

Jeg syns jeg har mange flere denne her gang end jeg havde 1. gang!

knus Marlene 13+3

Anmeld

16. marts 2010

Valle81

Pocha skriver:

Hvornår startede/sluttede jeres ligamentssmerter under 2. graviditet?? Jeg havde måske lidt de første par uger, men så har jeg ikke haft nogen siden. Er det fordi livmoderen har været udviden en gang før, så har man ikke så ondt?? Under min første graviditet mindes jeg at jeg havde dem næsten hele tiden..

Rikke

Hejsa:0)

Jeg er 2. gangs gravid.

Den første tid havde jeg ikke rigtig så mange ligamentsmerter, men jeg skal så love for at de kom senere i graviditeten.

Omkring uge 18-22 var de så slemme at når jeg fx rejste mig fra en stol så kunne jeg ikke rette mig op:0(

Christina

Anmeld

16. marts 2010

Pocha

Tak for svarene 

Man bliver jo bare så let bekymret.. Jeg syntes også at jeg bekymrer mig og tænker meget mere over det her anden gang end jeg gjorde første gang, ellers måske kan jeg bare ikke huske det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.