Min søster skal konfirmeres :) HJÆÆLP.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.863 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Diana...

Min dejlige lille søster skal konfirmeres og vi har jo så siddet og prøvet at lave en sang til hende men hold da op det var svært det må jo godt være lidt pinligt for hende ikk ;) Nåå men det kunne så ikke lige lade sig gøre da jeg har den sødeste dejligste lille søster der aldrig laver fejl eller dumme sig :( Så det jo ikke nemt så vi har nu skrevet en dejlig sang til hende der vil få hende til at trille en tår eller 2 :) 

MEN altså der skal jo altså laves noget sjov med hende hun skal ikke slippe. Men jeg kan slet ikke komme i tanke om noget! Er der ikke nogen af jer der kender en sjov lille leg eller skuespil eller et eller andet? Hvor hun kan gøres lidt pinligt :) 

Knus Diana 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

MaleneG

Di. skriver:

Min dejlige lille søster skal konfirmeres og vi har jo så siddet og prøvet at lave en sang til hende men hold da op det var svært det må jo godt være lidt pinligt for hende ikk Nåå men det kunne så ikke lige lade sig gøre da jeg har den sødeste dejligste lille søster der aldrig laver fejl eller dumme sig Så det jo ikke nemt så vi har nu skrevet en dejlig sang til hende der vil få hende til at trille en tår eller 2  

MEN altså der skal jo altså laves noget sjov med hende hun skal ikke slippe. Men jeg kan slet ikke komme i tanke om noget! Er der ikke nogen af jer der kender en sjov lille leg eller skuespil eller et eller andet? Hvor hun kan gøres lidt pinligt  

Knus Diana 

Åha sådan en lillebror har jeg også

Så jeg er med på en lytter

Anmeld

15. marts 2010

Diana...

MaleneG skriver:

Åha sådan en lillebror har jeg også

Så jeg er med på en lytter

Ja det skide irriternede ikke :) 

det eneste vi kan komme i tanke om med hende er at min søsters hest er stukket af med hende og at først gang hun skulle have plukket bryn af min anden søster der fik hun lige lidt fat i huden på hende så der kom sådan en lille bitte bobbel blod så lidt at man næsten ikke kunne se det og hun gik så til far og sagde at vi havde været unde ved hende og at det styrtblødte ha ha og det jo ikke engang pinligt og hun skal altså gøre pinlig!

Anmeld

15. marts 2010

MaleneG

Di. skriver:

Ja det skide irriternede ikke  

det eneste vi kan komme i tanke om med hende er at min søsters hest er stukket af med hende og at først gang hun skulle have plukket bryn af min anden søster der fik hun lige lidt fat i huden på hende så der kom sådan en lille bitte bobbel blod så lidt at man næsten ikke kunne se det og hun gik så til far og sagde at vi havde været unde ved hende og at det styrtblødte ha ha og det jo ikke engang pinligt og hun skal altså gøre pinlig!

hehe ikke sådan når de skal være så eksemplariske  Jeg har der imod vist nok lavet ballade nok for os begge

Anmeld

15. marts 2010

Sees

Har hun gået til en masse sport, eller har hun en masse interesser?

Jeg var nemlig til en konfirmation engang, hvor de, inden sangen, klædte konfirmanden ud i alt det udstyr fra de forskellige sportsgrene og interesser han har haft igennem tiden.
Så han endte med at være iklædt fodboldtøj, Rugbytøj, ridetøj, badevinger og bælte og badehat, osv - Det var SÅ sjovt

Anmeld

15. marts 2010

Diana...

MaleneG skriver:

hehe ikke sådan når de skal være så eksemplariske  Jeg har der imod vist nok lavet ballade nok for os begge

Ja os her :)

Anmeld

15. marts 2010

Diana...

Ess. skriver:

Har hun gået til en masse sport, eller har hun en masse interesser?

Jeg var nemlig til en konfirmation engang, hvor de, inden sangen, klædte konfirmanden ud i alt det udstyr fra de forskellige sportsgrene og interesser han har haft igennem tiden.
Så han endte med at være iklædt fodboldtøj, Rugbytøj, ridetøj, badevinger og bælte og badehat, osv - Det var SÅ sjovt

Ja hun rider men det er hvis det eneste. 

Jeg havde nemlig os tænkt mig noget med noget udklædning jeg ved hun HADER lyserød så havde lidt overvejer at syg den vildeste lyserøde dragt til hende men så synes jeg jo så også der skulle laves et eller andet med den dragt ahhh men jeg ved sgu ikke hvad! 

Anmeld

15. marts 2010

Mira0911

Hvad med en tale af en art med disse ting med i? Ikke sådan en direkte tale....

Kan godt se det er svært...

Jeg var til en fødselsdag sidste.. Fødselarens forældre og søskende, havde skrevet diverse ting med, altså små sætninger f.eks

"Du får en rose, fordi du fandt ud af at bagagebære i ordretskrivningens bogen var stavet forkert"

Ved ikke om det er noget.. Det er sq svært...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.