Update på Lina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Ida.

Så er vi hjemvendt efter en lang formiddag på Århus Sygehus - vi ventede intet mindre end 2 timer på at komme til!! Altså det er bare for DÅRLIGT, når man nu møder op med en 10 mdr lille pige, der faster!!! Så hun hverken spiste eller sov fra kl. 0700 (hvor hun fik 120 ml MME, hvilket hun gerne må, når hun ikke er ældre) til kl. 1200 - da vi så ENDELIG kom til, lød hendes lunger så fine så fine, så de mente ikke hun skulle igennem en kikkertundersøgelse, så vi blev sendt hjem med beskeden om at holde ekstra øje med hoste eller temperaturforhøjelse den næste uges tid, men de mente, at sandsynligheden var forsvindende lille...

Tak for alle jeres krydsede fingre i den anden tråd - for ja det var godt nok noget af en forskrækkelse!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Dictes mor

Hvor er det godt at høre! Det er jeg rigtig glad for.

Anmeld

15. marts 2010

JustAnotherName

Jamen hvad så med "dimsen" ?? Den kan ikke gøre nogen skade på sin vej gennem systemet, eller ikke mindst, når den "skal ud" igen ??

Godt at hun slap for kikkertundersøgelse, og at lungerne lød godt!
Men træls med al den ekstra ventetid. De plejer vist ellers nok, at tage lidt ekstra hensyn til det, når folk kommer ind med meget små børn ....især når de er fastende.

Det glæder mig at høre, at de mente alt var ok. 

Anmeld

15. marts 2010

Karo

idamaria83 skriver:

Så er vi hjemvendt efter en lang formiddag på Århus Sygehus - vi ventede intet mindre end 2 timer på at komme til!! Altså det er bare for DÅRLIGT, når man nu møder op med en 10 mdr lille pige, der faster!!! Så hun hverken spiste eller sov fra kl. 0700 (hvor hun fik 120 ml MME, hvilket hun gerne må, når hun ikke er ældre) til kl. 1200 - da vi så ENDELIG kom til, lød hendes lunger så fine så fine, så de mente ikke hun skulle igennem en kikkertundersøgelse, så vi blev sendt hjem med beskeden om at holde ekstra øje med hoste eller temperaturforhøjelse den næste uges tid, men de mente, at sandsynligheden var forsvindende lille...

Tak for alle jeres krydsede fingre i den anden tråd - for ja det var godt nok noget af en forskrækkelse!!

Hvor er det dog godt at høre at der ikke var noget galt

Men sikke noget møg at i skulle vente så længe med at komme til. Det er ikke lige det man har mest lyst til som du selv siger.

Anmeld

15. marts 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Jamen hvad så med "dimsen" ?? Den kan ikke gøre nogen skade på sin vej gennem systemet, eller ikke mindst, når den "skal ud" igen ??

Godt at hun slap for kikkertundersøgelse, og at lungerne lød godt!
Men træls med al den ekstra ventetid. De plejer vist ellers nok, at tage lidt ekstra hensyn til det, når folk kommer ind med meget små børn ....især når de er fastende.

Det glæder mig at høre, at de mente alt var ok. 

Når ikke det lyder som om, der er noget på lungerne og hun ikke havde besvær i form af hoste el.lign. lige i det hun slugte "tingen", mener de, at hun har slugt den ned i maven - og der skulle den ikke kunne skabe ravage, da den var blød og ikke hård...

Ja, vi rykkede dem hele to gange - som jeg sagde til dem, så ville min tålmodighed have været meget større, hvis ikke det var en baby, jeg stod med...jeg var faktisk temmelig hidsig på et tidspunkt, selvom Lina klarede det intet mindre end FANTASTISK - hun er bare verdens mest tålmodige barn!!

Anmeld

15. marts 2010

JustAnotherName

Når ikke det lyder som om, der er noget på lungerne og hun ikke havde besvær i form af hoste el.lign. lige i det hun slugte "tingen", mener de, at hun har slugt den ned i maven - og der skulle den ikke kunne skabe ravage, da den var blød og ikke hård...

Ja, vi rykkede dem hele to gange - som jeg sagde til dem, så ville min tålmodighed have været meget større, hvis ikke det var en baby, jeg stod med...jeg var faktisk temmelig hidsig på et tidspunkt, selvom Lina klarede det intet mindre end FANTASTISK - hun er bare verdens mest tålmodige barn!!

Ok .... jeg havde ikke lige fanget, at det var en blød genstand, så jeg var bange for, om den kunne kradse eller lave rifter - enten inde i tarmene eller når den skal ud. Men det er nok bare mine tanker der kører drama.

Godt at det ikke er tilfældet, at det kan skabe problemer.
Så bliver det en "spændende ble" at skifte, en af de kommende dage.. 

Anmeld

15. marts 2010

Barbamama

Pyha det er jeg glad for at høre!!!!!

Anmeld

15. marts 2010

anna-jonas

Pyhhh.............det var da godt at hun ikke skulle igennem en masse stikken og prikken............men æv med ventetiden..........det er ikke nemt med en sulten baby, ved jeg af bitter erfaring.

Knus til både dig og tøsebørnene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.