plukveer eller alm. veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.835 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

smokin

De damer, så er jeg på banen igen. 

Denne gang går jeg og tænker på hvordan en rigtig ve mærkes, hvornår ved man at de ikke er plukveer mere?

Og hvor slemme kan plukveer mærkes? Altså jeg har haft plukveer de seneste par dage, de gør ondt, men ikke så ondt at jeg ikke kan tænke. Kan sagtens skrive mail, røre i gryden eller. lign. 

derudover er jeg begyndt at få sådan små jag i underlivet. Er det bare helt normalt?

Jeg er i en rigtig god periode af graviditeten og glædes over at der nu kun er 80 dage igen til termin, så jeg er ikke nervøs - jeg tænker bare over det.

KH

"Plukkehønen"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Maria.

Du er slet ikke i tvivl!

Sådan tænkte jeg også første gang, men synes ikke der rigtig var nogen der kunne forklare mig hvordan veer føltes.. Men jeg var slet ikke i tvivl da de kom!

Anmeld

15. marts 2010

Dictes mor

Godt spørgsmål, jeg lytter lige med her, for mine plukveer er også begyndt at nive og tage fat, så ville være godt lige at høre, hvad de mere erfarne kvinder siger Så jeg lytter lige med, selvom det jo siges, at man slet ikke er i tvivl, når det er veer, men det er bare svært at forestille sig, hvordan det bliver, når man ikke har prøvet det før.

Anmeld

15. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa Sveske!

Du er overhovedet ikke i tvivl når det er alm veer og ikke bare plukveer mere..... Tro mig!

De jag i underlivet og plukveer som niver lidt er helt alm. Dine plukveer må bare ikke blive reglmæssige, eller gøre meget ondt....

Anmeld

15. marts 2010

Valle81

Hejsa:0)

Kan kun sige, at du er ikke i tvivl:0) Og kan ikke rigtig forklare dig hvorfor, men det er man bare ikke:0

Jeg var ved jordemoder i sidste uge. Sagde at jeg flere gange havde tænkt, ahh mon det er nu, men som hun sagde: Ja selvom man er fleregangsfødende så er man mange gange i tivil indtil det går igang, så er man ikke i tvivl:0)

Ved godt det ikke er noget sådan svar, men det er ssandt:0)

Christina

40+0 

Anmeld

15. marts 2010

smokin

Maria. skriver:

Du er slet ikke i tvivl!

Sådan tænkte jeg også første gang, men synes ikke der rigtig var nogen der kunne forklare mig hvordan veer føltes.. Men jeg var slet ikke i tvivl da de kom!

Okay det gør meget ondt eller hvordan?

Jeg tænker (er jo helt grøn) at man måske først har almindelige plukveer, så lidt kraftigere plukveer, så rigtig kraftige plukveer, og så kommer veerne ligeså langsomt og tilsidst kan man ikke tænke.... Men det er bare en tanke jeg har. 

Det lyder måske forkert, men jeg kunne godt tænke mig at få en ve, så jeg kunne skille de to ting ad. Der er jo ingen der synes plukveer er rare. Jeg sidder bare helt stille når de kommer, fordi det strammer sådan.

Anmeld

15. marts 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Sveske!

Du er overhovedet ikke i tvivl når det er alm veer og ikke bare plukveer mere..... Tro mig!

De jag i underlivet og plukveer som niver lidt er helt alm. Dine plukveer må bare ikke blive reglmæssige, eller gøre meget ondt....

De niver ikke endnu - eller jeg ved ikke helt hvad du mener med niver. 

Det strammer i maven - sådan så man bliver helt "puuuuuh" og så slapper den af igen efter lidt tid. Idag har det varet omkring en time nu... sådan on/off... men de er ikke slemme, jeg kan godt tænke endnu.

Anmeld

15. marts 2010

Maria.

Zette skriver:

Okay det gør meget ondt eller hvordan?

Jeg tænker (er jo helt grøn) at man måske først har almindelige plukveer, så lidt kraftigere plukveer, så rigtig kraftige plukveer, og så kommer veerne ligeså langsomt og tilsidst kan man ikke tænke.... Men det er bare en tanke jeg har. 

Det lyder måske forkert, men jeg kunne godt tænke mig at få en ve, så jeg kunne skille de to ting ad. Der er jo ingen der synes plukveer er rare. Jeg sidder bare helt stille når de kommer, fordi det strammer sådan.

Da mine veer startede kan jeg huske  at jeg tænkte "det var da nogle slemme plukkeveer", men de tog hurtigt til, og blev så kraftige at man begynder at "arbejde" med dem i stedet for at "ignorere" dem.. Så det kan vel sagtens starte som lidt kraftige plukkeveer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.