forresten (genoptræning...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Ni-ko-li-ne

genoptrænings fysioterapeuten ringede i tirsdags, at han havde et afbud onsdag 10:00... Så den nuppede jeg... Han undersøgte mig og konkluderede at operationen da helt klart havde virket (ja ja det vidste jeg nu godt... *s*)

min knogle er lidt løs derinde, det stod i operationsbeskrivelsen... Så hvis der er noegt der rasler, så er det mig... fnis

ej, spøg til side. Jeg begyndte på rygholdet dagen efter 08:30... 1 times intensiv rygtræning hver mandag og torsdag i een time... og så ellers øvelser og gå tur hver dag:0)

det er gået godt idag! jeg klør på, så meget jeg kan:0) og det er godt at komme i swing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Dictes mor

ka-ri-na skriver:

genoptrænings fysioterapeuten ringede i tirsdags, at han havde et afbud onsdag 10:00... Så den nuppede jeg... Han undersøgte mig og konkluderede at operationen da helt klart havde virket (ja ja det vidste jeg nu godt... *s*)

min knogle er lidt løs derinde, det stod i operationsbeskrivelsen... Så hvis der er noegt der rasler, så er det mig... fnis

ej, spøg til side. Jeg begyndte på rygholdet dagen efter 08:30... 1 times intensiv rygtræning hver mandag og torsdag i een time... og så ellers øvelser og gå tur hver dag:0)

det er gået godt idag! jeg klør på, så meget jeg kan:0) og det er godt at komme i swing

Det er bare godt at høre! Så går det fremad, selvom du rasler lidt, hi hi 

Det er da bare dejligt, at du kan mærke en forskel og de kan se en forskel også. Og heldigvis er det jo bare skønt skønt vejr at skulle gå daglige ture i.

Jeg håber, at alt genoptræningen hjælper rigtig meget.

Anmeld

15. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Det er bare godt at høre! Så går det fremad, selvom du rasler lidt, hi hi 

Det er da bare dejligt, at du kan mærke en forskel og de kan se en forskel også. Og heldigvis er det jo bare skønt skønt vejr at skulle gå daglige ture i.

Jeg håber, at alt genoptræningen hjælper rigtig meget.

tak søde:0)

ja jeg prøver også at se det hele positivt... min krop trænger virkelig også til det... hold op hvor er jeg blevet slap!

så der er een vej... FREMAD

Anmeld

15. marts 2010

JustAnotherName

Sikke en dejlig melding!

Og så synes jeg det er skønt, som du kan tage det hele med lidt humor
- "Så hvis der er noget der rasler, så er det mig... fnis" 

Det glæder mig at det går den rigtige vej med dig, med ryggen.

Knus 

Anmeld

15. marts 2010

Karo

ka-ri-na skriver:

Det var da en rigtig dejlig nyhed

Jeg er sikker på at du nok hurtigt skal komme tilbage i god form igen med ryggen, også selv om du rasler

Anmeld

15. marts 2010

Barbamama

Ja jeg havde godt lagt mærke til der var en underlig lyd hver gang du var online

Dejligt det har virket som det skulle

Anmeld

15. marts 2010

Ranarupta

Ej, hvor fedt!! Det er skønt, at operationen har hjulpet og at træningen har en god virkning! 

Anmeld

16. marts 2010

anna-jonas

Fedt, Karina.................det må være så rart, at du selv kan mærke forbedringen.................TOTAL OPTUR!

Knus Mette

Anmeld

16. marts 2010

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

Sikke en dejlig melding!

Og så synes jeg det er skønt, som du kan tage det hele med lidt humor
- "Så hvis der er noget der rasler, så er det mig... fnis" 

Det glæder mig at det går den rigtige vej med dig, med ryggen.

Knus 

tak søde... :0)

det er man simpelthen nødt til, eller rettere, det er vidst min måde at lægge lidt afstand til de kolde facts.... hvis man tager det alt for alvorligt tuder man hele tiden jo:0)

Anmeld

16. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Det var da en rigtig dejlig nyhed

Jeg er sikker på at du nok hurtigt skal komme tilbage i god form igen med ryggen, også selv om du rasler

ja, den skal nok komme med.... lige om lidt kaster jeg mig ned på min bold og laver øvelser:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.