Hej tøser jeg har brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Anonym trådstarter

Hej jeg ville høre om jer der har testet positivt, hvor tydelig var 2. streg, jeg har aldrig stået med en test før og er usikker. den 2. streg er ikke så tydelig som kontrolstregen, men jeg kan se den... er jeg gravid eller ej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Koen.

Anonym skriver:

Hej jeg ville høre om jer der har testet positivt, hvor tydelig var 2. streg, jeg har aldrig stået med en test før og er usikker. den 2. streg er ikke så tydelig som kontrolstregen, men jeg kan se den... er jeg gravid eller ej.

første test var stregen meget meget svag.. men testede et par dage senere og der var den lidt mere kraftig

Tanja 35 + 2

Anmeld

15. marts 2010

BK

så længe det er graviditetstesten så behøver test stregen ikke være lige så tydlig som kontrol stregen... Min veninde sagde til mig at hvis man kunne se stregen i strakt arm med ét øje så var den god nok...

Anmeld

15. marts 2010

FruEllingsen

Anonym skriver:

jeg gik 4 dage over tid før at mine streger var bare nogenlunde lige tydelige. i starten var stregen meget utydelig.

Men en streg er en streg

Så vil da tro at du er gravid, hvis du har to streger prøv at teste om et par dage og se om stregen ikke bliver mere tydelig

Anmeld

15. marts 2010

Anonym trådstarter

Ja undskyld jeg glemte at skrive at det var en g- test.

Anmeld

15. marts 2010

Dia

Jeg har aldrig selv været gravid, men min veninde har fortalt mig, at hendes 2. streg var meget utydelig, da hun fandt ud af, at hun var gravid. Men for en sikkerheds skyld, så synes jeg, du skal tage en test mere om et par dage  Glæder mig til at høre svaret

Anmeld

22. marts 2010

Anonym trådstarter

Hej

Nu har jeg fået en tid ved lægen, i dag, så bliver det spændne og høre hvad han siger.

Jeg er idag 5+1 i følge mine egne beregninger

Jeg skal nok opdatere når jeg ved noget...

Anmeld

22. marts 2010

Anonym trådstarter

En opdatering

Lægen bekræftede at jeg var gravid, han satte min termin til den 20 november 2010.

Det var godt at få det bekræftet.

Håber det lykkes for jer andre også

Anmeld

28. marts 2010

pigen86

Anonym skriver:

jeg tog en test for en uge siden og der var streg 2 meget svag og det var om søndagen om tirsdagen tog jeg så en ny og det var det samme og ringet så til lægen der sagde at jeg nok var gravid så skulle prøve en uge efter og det gjorde jeg så i dag og der er begge streger helt tydlige så endelig tror jeg at jeg er blevet gravid . så der kan godt gå nogle dage inden den visser begge streger lige tydligt.. men håber da at den er der for dig.

Anmeld

28. marts 2010

Faith

Anonym skriver:

Stregerne behøver ikke være lige tydelige.... En streg er en streg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.