Sved :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.437 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

FrkLarsen

Hej Kvinder.

Er jeg den eneste der vågner flere gange om natten og bader i mit eget sved? 

Det er virkelig blevet slemt, kan sove med åbent vindue og alligevel flyde rundt i mit sved. 

Er gravid i uge 19+2 og der er virkelig dømt mange dårlige nætter hvis det fortsætter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

RumlesMor

Har haft det i periode undervejs i graviditeten...lige nu lider jeg også under det.

Anmeld

15. marts 2010

FruEllingsen

FrkLarsen skriver:

Hej Kvinder.

Det er virkelig blevet slemt, kan sove med åbent vindue og alligevel flyde rundt i mit sved. 

Er gravid i uge 19+2 og der er virkelig dømt mange dårlige nætter hvis det fortsætter 

Jeg har det lige som dig. sover kun med et tæppe om natten, og alligevel sveder jeg helt vild

Sveder også meget om dagen. det er mega irreterende. frygter virkelig hvordan det bliver når det begynder at blive varmt..

Anmeld

15. marts 2010

FrkLarsen

Drømmer skriver:

Jeg har det lige som dig. sover kun med et tæppe om natten, og alligevel sveder jeg helt vild

Sveder også meget om dagen. det er mega irreterende. frygter virkelig hvordan det bliver når det begynder at blive varmt..

Det samme her, sveden kan også hagle ned af mig hvis jeg er ude og gå, MED ÅBEN JAKKE! 

hader at tage steder hen da jeg er bange for at hørme, men parfume og roll on i tasken kan redde ens dag  

Anmeld

15. marts 2010

FruEllingsen

FrkLarsen skriver:

Det samme her, sveden kan også hagle ned af mig hvis jeg er ude og gå, MED ÅBEN JAKKE! 

hader at tage steder hen da jeg er bange for at hørme, men parfume og roll on i tasken kan redde ens dag  

Jeg går heller ikke nogle steder uden deo. og vinterjakken er blevet skiftet ud med sommerjakken allerede.

hvad skal det ikke ende med. hehe

Anmeld

15. marts 2010

FrkLarsen

Drømmer skriver:

Jeg går heller ikke nogle steder uden deo. og vinterjakken er blevet skiftet ud med sommerjakken allerede.

hvad skal det ikke ende med. hehe

Det ender sku nok med at vi hopper i sommertøjet før alle andre 

Anmeld

15. marts 2010

FruEllingsen

FrkLarsen skriver:

Det ender sku nok med at vi hopper i sommertøjet før alle andre 

Ja. og når vi så når sommeren render vi bare rundt i badetøj under noget afkølende vand i haven hehe

Anmeld

15. marts 2010

FrkLarsen

Drømmer skriver:

Ja. og når vi så når sommeren render vi bare rundt i badetøj under noget afkølende vand i haven hehe

Det skal nok blive morsomt at se hvad der sker til den tid  

Anmeld

15. marts 2010

Mira0911

Da jeg var gravid, svømmede jeg også rundt i mit eget sved hver nat.. T-shirten var temmelig våd... Nu 1 år efter, er det det samme...

Nogen gange er det op om natten og skifte...

Anmeld

15. marts 2010

Liljesilas

FrkLarsen skriver:

Hej Kvinder.

Hejsa

Jeg sveder ikke om natten, men jeg får pludselig sved/hedeture. Det sker især når jeg er oppe i skolen - lækkert. Alle andre fryser, imens jeg går rundt i lidt tøj og sveder  Jeg tror det er meget normalt, der sker jo en del i din krop - måske det er din forbranding der er steget meget, det gør den jo hos gravide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.