Hej mine piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

mama09

Ja så blev mors prut jo 1 år, og blev fejret 3 gange - 2 gange familie/venner og i dagplejen.. mange gaver og dejlige gæster..

Hun har idag været nede og få sine 1 års stik - avvvv - og vejer nu 9,3 og er 76 lang SKØNT!

Jeg ved jeg ikke er så tit herinde, sorry men arbejder som handicap ledsager og er så giga lykkelig for det job, også skal der jo være familie tid, når man har fri, og jaaa facebook tid (er face nørd, ikke baby nørd pt)

Men når jeg kigger herind engang imellem har i jo alle det godt, og nogen af jer ser vi jo d. 4 april - wup wup

Men ellers kører det bare, håber også det kører for jer alle skønne kvinder

Her er lidt billeder af PRINSESSEN , som er begynder at slippe nu, så mon ikke det første skridt snart er på vej

TANKER OG KNUS til jer ALLE

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Trinehw skriver:

Ja så blev mors prut jo 1 år, og blev fejret 3 gange - 2 gange familie/venner og i dagplejen.. mange gaver og dejlige gæster..

Hun har idag været nede og få sine 1 års stik - avvvv - og vejer nu 9,3 og er 76 lang SKØNT!

Jeg ved jeg ikke er så tit herinde, sorry men arbejder som handicap ledsager og er så giga lykkelig for det job, også skal der jo være familie tid, når man har fri, og jaaa facebook tid (er face nørd, ikke baby nørd pt)

Men når jeg kigger herind engang imellem har i jo alle det godt, og nogen af jer ser vi jo d. 4 april - wup wup

Men ellers kører det bare, håber også det kører for jer alle skønne kvinder

Her er lidt billeder af PRINSESSEN , som er begynder at slippe nu, så mon ikke det første skridt snart er på vej

TANKER OG KNUS til jer ALLE

iiiiiih endnu en gang tillykke! hvor er hun altså stor og fin! prinsesse Latifa

fedt med dit job søde... det er bare super!

knus

Anmeld

15. marts 2010

mama09

ka-ri-na skriver:

iiiiiih endnu en gang tillykke! hvor er hun altså stor og fin! prinsesse Latifa

fedt med dit job søde... det er bare super!

knus

Tak Ja sgu lækkert

Anmeld

15. marts 2010

Bondepigen

Hun er sørme blevet stor, hva!! Og sikke en flot pige, hun er.

Jaaae, det varer vist ikke længe før prinsesse Latifa tager sit første skridt. Det tror jeg, du har helt ret i.

Anmeld

15. marts 2010

mama09

bondepigen skriver:

Hun er sørme blevet stor, hva!! Og sikke en flot pige, hun er.

Jaaae, det varer vist ikke længe før prinsesse Latifa tager sit første skridt. Det tror jeg, du har helt ret i.

Tak..Ja STOR, puha da tiden går og hun vokser og vokser

Jeps inden 1 mdr tror jeg at jeg har en datter der går wup wup!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.