1: kan man lave en almindelig kage uden fyld og så overtrække den med mmf (kagen er til min søster og det eneste kage hun kan lide er citronmåne)
Det kan du godt.
2: Jeg har fundet opskriften på citronmåne men kan se at I smøre sådan noget uden på kagen? Er det for at holde mmf på plads? Kan det udelades? Hvis ikke hvad ville I så smøre en citronkage op med?
kommer an på om der er snat i kagen.. ellers behøver du ikke smøre den op med smør creme fx. grunden til man gør det er at når MMF kommer i kontakt med fx frugtmouse eller chokoladecreme, så smelter det.
3: Hvis jeg gerne vil lave en sløjfe ovenpå kage kan jeg så lave det i mmf - jeg tænker om det bliver stift hvis det står ude således det ikke bare klasker sammen?
du kan godt lave en sløjfe i MMF, lav den som noget af det første så den kan stå at tørre - inden du sætter den på.
Der var nogen der lagde en you tube fil ind på hvordan man kan lae sløjfer længere omme.
4.Lidt som ovenstående men hvordan skal jeg opbevare kagen indtil hun skal have den imorgen hvis jeg vælger at overtrække den idag?
Den skal stå i køleskabet, og den kan sagtens holde sig til i morgen.
Held og lykke. 
Anmeld