Opmuntringer tages imod med kyshånd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Ox.

Hej piger!

Så er det idag jeg skal tilbage på job igen, det bliver så underligt, skal møde fra 12.30 - 20.00 ..

Jeg må indrømme jeg græd en del i aftes, er så nervøs over at skulle fra prinsessen, og hvordan hun har det med mig nu hvor jeg pludselig kun skal se hende 2-3 timer om dagen .. :-(

Jeg ville sådan ønske jeg kunne se positivt på det hele, men det er bare svært!

Skulle bare lige ud med det ..

Knus ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

MyBaby

Jeg kan bare SÅ godt følge dig. Jeg har endnu ikke selv prøvet det, men tror, jeg får det præcist på samme måde!

Sender dig lige en stor krammer Jeg er sikker på, at lillepigen vil klare sig fint og hun vil bare nyde tiden med dig endnu mere!

Nina

Anmeld

15. marts 2010

Lone Jakobsen

nu er jeg en rigtig hønemor....så du kan tro jeg føler med dig.

er sikker på at det nok skal gå, og at i hurtigt finder ind i en rutine. bare vær forberedt på at du er ekstremt træt den første uge tilbage på job.

Anmeld

15. marts 2010

CS

Puha det skære helt i mit hjerte - jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige, da jeg aldrig har prøvet det før. Men jeg synes bare du skulle have et jeg tror bestemt ikke hun elsker dig mindre, men at hun vil nyde at være sammen med dig når i er sammen.

Christina

Anmeld

15. marts 2010

Ox.

MyBaby skriver:

Jeg kan bare SÅ godt følge dig. Jeg har endnu ikke selv prøvet det, men tror, jeg får det præcist på samme måde!

Sender dig lige en stor krammer Jeg er sikker på, at lillepigen vil klare sig fint og hun vil bare nyde tiden med dig endnu mere!

Nina

Tusinde tak

Har hørt lidt om at det er de første 14 dage der er værst for de fleste, så der håber jeg at jeg er iblandt, men hold da op det er svært idag synes jeg .. har slet, slet, slet ikke lyst til at skulle fra hende ..

Anmeld

15. marts 2010

Bayze

Hej med dig

Ja, hvor må det være hårdt, det kan jeg virkelig godt forestille mig. Jeg har ikke selv været der endnu, så har desværre ikke konkrete erfaringer at dele ud af, men fik alligevel lyst til lige at sende dig et for det må altså bare være hårdt!

Men har hørt mange sige at det relativt hurtigt går over

Og så må jeg lige kommentere dit profilbillede, hold k.. hvor er det godt, bare så nuttet med to trutmunde!

Anmeld

15. marts 2010

Ox.

nutche skriver:

nu er jeg en rigtig hønemor....så du kan tro jeg føler med dig.

er sikker på at det nok skal gå, og at i hurtigt finder ind i en rutine. bare vær forberedt på at du er ekstremt træt den første uge tilbage på job.

Ja det sagde min veninde også, godt jeg kan lide kaffe hehe, så må jeg håbe det kan tage lidt af det .. 

Og tusinde tak for din besked

Anmeld

15. marts 2010

Ox.

ChristinaS skriver:

Puha det skære helt i mit hjerte - jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige, da jeg aldrig har prøvet det før. Men jeg synes bare du skulle have et jeg tror bestemt ikke hun elsker dig mindre, men at hun vil nyde at være sammen med dig når i er sammen.

Christina

Hvor er du sød, tusinde tak

Anmeld

15. marts 2010

Ox.

tinpou skriver:

Hej med dig

Ja, hvor må det være hårdt, det kan jeg virkelig godt forestille mig. Jeg har ikke selv været der endnu, så har desværre ikke konkrete erfaringer at dele ud af, men fik alligevel lyst til lige at sende dig et for det må altså bare være hårdt!

Men har hørt mange sige at det relativt hurtigt går over

Og så må jeg lige kommentere dit profilbillede, hold k.. hvor er det godt, bare så nuttet med to trutmunde!

Årrrh tusinde tak skal du ha', elsker også bare det billede!

Og tusinde tak for din besked, i er så gode til at opmuntre når man er nede ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.