Majastina skriver:
Du har ret, det bliver jo nok lidt sværere at finde tiden til det med en lille, det er også derfor jeg godt kan se det smarte med sådan en maskine, og det bliver med garanti bedre end købebrød, det er helt sikkert! Jeg kiggede lige på lidls tilbud på nettet, og kan se, at det først er fra på torsdag de har bagemaskinen. Jeg tror også jeg skal derned og handle lidt på torsdag, for de har også en masse silikoneforme og silikonebagepapir, og det mangler jeg.
Bager du kager mest? Jeg er så dårlig til at bage kager, virkelig ringe, men brød det kan jeg. Der er åbenbart stor forskel, for jeg kan ikke finde ud af de kager 
Jeg har termin om en uge, sååå jo nu må hun altså gerne komme ud til mig... Gider ikke være så stor og tung længere 
Ih, det var da godt du skrev at det først var fra torsdag, ellers var jeg da fedtet derned i dag! 
Jeg skal ha fat i den sprøjte tingest de har, med tyller! Dem kan jeg bruge når jeg laver kager med fondant.. 
Ja, det er mest kager jeg gør i.. Jeg har aldrig bagt et franskbrød i mit liv..
Husker med gru min mors hjemmebagte fra da jeg var barn.. DE smagte bare af nul og en prut!..
Boller kan jeg godt overtales til at bage, men jeg har endnu ikke fundet en opskrift på boller, som jeg bare elsker!
Jeg elsker at bage kager, og småkager..
Er også begyndt at gøre en del i de kager med fondant.. 
Ih, altså hvor kan jeg godt følge dig at du ikke gider mere! Jeg fødte LAura da jeg var 39+3 der var jeg godt nok også pænt træt af at være gravid! 
Men jeg har jo forudsagt at hun kommer mellem den 16 og den 26 marts!
Jeg var selv overbevist om at jeg fødte mellem den 6 og 16 sept... Jeg havde termin den 21... Vandet gik den 16 og Laura er taget ved AKS den 17..