Ja hvor skal man starte og slutte......
Lad os tage min kære bumle pige, som falder og bumler ind i alt. I fredags da Jacob hentede hende fra vuggestuen, står hun i klapvognen og kigger på Jacob mens de går, han holder så fast i hende. Jacob har så ikk lært den lektie jeg havde, men at det er farligst når man stopper/står stille ikk når man går. For da Jacob står stille skulle Cassandra lige dreje sig i klapvognen og slog en koldbøtte ud over klapvognen og ned på gaden. Så hun har en bule og et lille sår i panden og bed sig i tungen.
I søndags skræmte Cassandra så livet af sin mor. Vi er på vej ned at trappen og Cassandra går fint og pænt ned af trappen ved at holde i gelænert, som hun altid gør. Jeg var 20 cm fra at tage hende i hånden, da hun falder, og "sufer" med hovedet først flere trin ned, for at slå en koldbøtte og lande på ryggen med hovedet på det sidste trin. Mor her farer så ned til Cassandra for at se om hun er ok, Hun græd ikk og ville ikk kigge på mig, hun havde travlt med at pege på den anden trappe, for hun ville ned til sin far. Så 7-9-13 tog hun ikk skadet af at falde ned af trappen.
Julius er en lille charmetrold, han prutter og fiser hele tiden.
desværre hjælper det ikk på hans mave. Så jeg er glad for jeg ikk har en kolik barn, jeg ved ikk hvad jeg havde gjort. For nej hvor Julius driver mig til vanvid når han skriger og skriger fordi hans mave driller og det er næsten altid efter kl. 20 om aften, helst til vores sovetid, lige meget hvornår vi går i seng. Han får nogen gange vækket Cassandra og så er hun ikk altid til at få til at sove igen. Jeg føler mig bare så magtesløs når han skriger men det føles som flere timer, men det er det ikk.
Ellers spise han fik og er blevet bedre yil at tage fat første gang.
Nu må vi se hvad sp siger i dag.
Anmeld