Det er noget øv det her... Pive tråd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

ja det er nok en god ide at jeg gør det...

så kan jeg også lige give opdatering når jeg har hørt noget...

Det lyder super godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

RumlesMor

Alt afhængig af tonefaldet synes jeg ikke lægen virker flabet? Min læge spørger nemlig altid til mine forventninger for besøget?

Uanset hvad, så synes jeg det er fint at du beder om en tid for at få hende tjekket - sig evt. til lægen at du jo kun ringer fordi du er bekrymret, og ikke føler du bliver taget seriøst. Som forældre kender vi vores børn bedst, og ved når de er "anderledes". Det plejer at gøre indtryk på dem, så de måske tænker sig om næste gang de svarer dig.

God bedring til den lille

Anmeld

15. marts 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Det lyder super godt...

Skal ind med hende klokken 11.

har en rigtig sød læge da jeg harvde forklaret hvordan hun har haft det hele weekeden og sådan sagde han at jeg skulle komme ind med hende klokken 11

Anmeld

15. marts 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

Skal ind med hende klokken 11.

har en rigtig sød læge da jeg harvde forklaret hvordan hun har haft det hele weekeden og sådan sagde han at jeg skulle komme ind med hende klokken 11

Vi har været afsted og er lige kommet hjem...

Vi fik det samme afvide som i weekenden.. Fyld væske på hende, så hun tisser... Han sagde der var ikke noget med blæren...

Vi skulle bruge æblejuice blandet med vand til hende.. Så hun også får noget salt tilførsel...

Anmeld

15. marts 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Vi har været afsted og er lige kommet hjem...

Vi fik det samme afvide som i weekenden.. Fyld væske på hende, så hun tisser... Han sagde der var ikke noget med blæren...

Vi skulle bruge æblejuice blandet med vand til hende.. Så hun også får noget salt tilførsel...

er også lige kommet hjem fra lægen med min, hun havde så en virus som er på retur men der går en uges tid endnu inden hun er frisk, men jeg skulle bare give hende noget saftevand og vand og give hende mad og håbe hun ville spise...

vi må jo håbe det hjælper så

Anmeld

15. marts 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

er også lige kommet hjem fra lægen med min, hun havde så en virus som er på retur men der går en uges tid endnu inden hun er frisk, men jeg skulle bare give hende noget saftevand og vand og give hende mad og håbe hun ville spise...

vi må jo håbe det hjælper så

Okey... Håber hun bliver hurtigt rask.. Lægen sagde at jeg skulle sørge for at hun får væske, og så ville det blive bedre med tiden...

Anmeld

15. marts 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Okey... Håber hun bliver hurtigt rask.. Lægen sagde at jeg skulle sørge for at hun får væske, og så ville det blive bedre med tiden...

jo tak.

ønsker god bedring med den bette og håber det hjælper på hende...

Anmeld

15. marts 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

jo tak.

ønsker god bedring med den bette og håber det hjælper på hende...

Tak skal du have og i lige måde... Kan se på det hele jeg ikke kommer på kursus imorgen.. Det må udsættes...

Anmeld

15. marts 2010

NinaNymannMadsen

sådan er det jo det er der ikke noget at gøre ved jo...

men det jo også kun for din datters bedste jo for hun skal jo gerne blive rask igen

Anmeld

15. marts 2010

Mimic

Jessica har lige lagt med den samme virus... en hel uge hvor hun bare var slap, træt og kastede ALT op... lægen sagde vi skulle fylde en masse væske på hende og selvom hun ikke tissede gjorde det ikke det store, hendes krop optager al den væske den får ind for ikke at dehydrere hvilket resulterer i at de tisser mindre.

det blev lidt rodet men håber du forstår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.