Uge 32 og min krop opfører sig vildt underligt.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.906 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Bare mig..

Jeg er i uge 32 (31+3) og min krop opfører sig bare så underligt.

For det første har jeg haft meget tynd mave (lækkert, men sandt), jeg er skide træt konstant, jeg er sur hele tiden, og i det hele taget er det som om min krop er helt vildt underlig. Sådan har det været de sidste tre dage godt og vel, altså meget underlig i forhold til hvad det plejer. Der har intet været i min graviditet indtil videre, andet end plukveer som jordemoderen sagde jeg skulle være obs på, fordi hun er bange for en for tidlig fødsel plus lille-pigens hoved har siddet fast siden uge 27 ca..

Men er der nogen af jer der har haft det sådan omkring denne uge? og måske kan fortælle mig at det er normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Bare mig..

Slet ingen?

Anmeld

14. marts 2010

LRJ

Jo mit varede omkring en uge, hvor jeg havde det Dårligt hele tiden, skulle på toilet hvert andet minut og lave stort :s  og det endte med at jeg havde de værste plukveer og blev indlagt pga det, Og fik så af vide at det bare kunne være noget jeg havde spist af Lægen, men jeg skulle selvfølgelig være obs på det.. og har ikk haft noget siden

Er dine plukveer blevet kraftigere i denne sammenhæng, har du fået feber, ondt i hovedet ?

Anmeld

14. marts 2010

Bare mig..

Lone H. skriver:

Jo mit varede omkring en uge, hvor jeg havde det Dårligt hele tiden, skulle på toilet hvert andet minut og lave stort :s  og det endte med at jeg havde de værste plukveer og blev indlagt pga det, Og fik så af vide at det bare kunne være noget jeg havde spist af Lægen, men jeg skulle selvfølgelig være obs på det.. og har ikk haft noget siden

Er dine plukveer blevet kraftigere i denne sammenhæng, har du fået feber, ondt i hovedet ?

Ja jeg tisser også HELT TIDEN!! Den glemte jeg lige og skrive på... Det er konstant jeg sidder derude, og har jeg heller ikke gjort ellers...

Nej jeg døjer ikke med hovedpine eller feber eller noget. -Jeg er som sådan ikke syg, hverken forkølet eller noget. Men jeg har tænkt en svangerskabsforgiftning, men der er vidst bare ikke så meget der passer derpå.

Anmeld

14. marts 2010

LRJ

marikka skriver:

Ja jeg tisser også HELT TIDEN!! Den glemte jeg lige og skrive på... Det er konstant jeg sidder derude, og har jeg heller ikke gjort ellers...

Nej jeg døjer ikke med hovedpine eller feber eller noget. -Jeg er som sådan ikke syg, hverken forkølet eller noget. Men jeg har tænkt en svangerskabsforgiftning, men der er vidst bare ikke så meget der passer derpå.

Det med du tisser hele tiden, er nok lillepigens skyld da hun nok ligger op af blæren

Ring ind og få en snak med Jordemoderen bare snak med hende, hun ved det nok nærmere hva det kan skyldes

Anmeld

14. marts 2010

Bare mig..

Lone H. skriver:

Det med du tisser hele tiden, er nok lillepigens skyld da hun nok ligger op af blæren

Ring ind og få en snak med Jordemoderen bare snak med hende, hun ved det nok nærmere hva det kan skyldes

Hvis det fortsætter sådan her, ringer jeg også... Men ja måske der var nogen der kunne sige de havde det sådan også, og kunne sige det var normalt..

Anmeld

14. marts 2010

Ansemusen

Jeg ville også ringe. Det kan du sagtens, de er til for at hjælpe os bekymrede gravide  Det med blæren har jeg også, og jeg er i 32. uge nu. Han presser meget på blæren og sparker også ofte nedad så jeg skal tisse. Mht. diarré, kan man jo som gravid sagtens have maveonde uden at det har spor med graviditeten at gøre, ligesom man kan have alle mulige andre skavanker, som intet har med graviditeten at gøre. Men hold øje med det og med at plukveerne ikke bliver for mange og smertefulde, da man ofte får diarré i forbindelse med at fødslen går igang. Men det lyder heldigvis ikke som om det er det der er ved at ske! Du har sikkert bare pist et eller andet som din mavse ikke er helt glad for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.