På toilet træning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

4xGreve

Ja min datter bliver 2 til maj men intresser sig allerede for toilet, potte, tisse osv. og vi vil derfor købe et toilet sæde med stige på også vil vi prøve at lade hende gå på toilet men hvordan gør vi det på den bedste og mest behaglige måde for hende?

Vi vil IKKE benytte os af potte selvom den også intresser hemde men syntes det er beder at hun går direkte fra ble til toilet, så ingen diskution der!!

Håber i kan hjælpe os så det bliver så behagligt for hende som muligt!!

Mvh TrioeN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

ML

Min dreng som også bliver to i maj har det på samme måde. Har ikke så mange konkrete råd, men kan da fortælle hvad vi gør.

Vi dropper også potten og prøver direkte med et toiletbræt. Indtil videre har vi ikke prøvet så meget, bare når han direkte har ønsket at komme op og sidde. Han har dog ikke lavet hverken stort eller småt på toilettet endnu. Tror også det stadig er lidt tidligt ift hvor meget de kan kontrolere det, ihvertfald tis. Derfor prøver vi også meget stille og roligt og mest for sjov. Tror sagtens der kan gå et 1/2- 1 år før han er renlig, men det er også helt ok.

Men held og lykke med jeres træning ihvertfald.

Anmeld

14. marts 2010

trunte89

Min pige er også begyndt at interessere sig for potte og toilettet.

Her kommer hun på toilettet stortset hver gang hun bliver skiftet. Hun synes det er super sjovt, og kommer nogle gange selv løbende og råber 'TIS TIS'. Og så løber vi ellers i fuld 4 spring ud på toilettet. Hun har dog ikke lavet noget derude endnu, men sjovt det er det ( for hende).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.