RS-virus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Mig med maven

Så er baby syg for første gang. 1 mrd og 22 dage. Indlagt i Gentofte hospital.

Diagnosen RS-virus.

Er der nogen der har haft så små børn igennem, så vil jeg meget gerne hører jeres erfaringer.

Nej hvor er det bare det værste i verden når lille baby er syg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

guldmønt

Mig med maven skriver:

Diagnosen RS-virus.

Er der nogen der har haft så små børn igennem, så vil jeg meget gerne hører jeres erfaringer.

det er lang tid siden at jeg har haft så små børn og de har aldrig været indlagt det må være forfærdeligt for jer  

Anmeld

14. marts 2010

4kløver

Mig med maven skriver:

Diagnosen RS-virus.

Var det igemmen for 14år siden og hun var også ca 1månede..  Vi var indlagt i ca 1 månede og hun tabte sig.. den dag i dag kan man ikke mærke noget til det

Håber baby snart bliver rask

Anmeld

14. marts 2010

LRJ

Mig med maven skriver:

Diagnosen RS-virus.

Har ikk prøvet det med mit barn, hun er ikk født endnu. men Min mor var indlagt med mig for 20 år siden i 2 mdr næsten hvor det havde udviklet sig til lungebetændelse :s Jeg tabte mig os helt vildt, men der er heldigvis heller intet i vejen med mig i dag, udover jeg nogle gange slet ikk kan få luft når der er meget røget

Håber dit barn bliver Helt rask snart

Anmeld

14. marts 2010

frk Jensen

Mig med maven skriver:

Diagnosen RS-virus.

Hej...

Sidste år i januar var jeg indlagt med min søn marcus, og han var på daværende tilspunkt knap 3 mdr gammel. Han havde også RS virus, men han klarede sig "hurtigt" gennem det. vi blev indlagt en sen tordag aften og fik lov at komme hjem igen tirsdag. Men havde han ikke spist den mængde som han skulle på 24 timer skulle vi komme derop igen. Det gjorde han heldigvis og forblev hjemme.

Marcus fik efter ca et døgn lagt en sonde da han ikke ville spise noget, og efter han fik lagt den blev han mere frisk og spiste næste de ml mme han skulle. han har aldrig rigtigt gidet flaske eller mælk, men tog meget fint på.

Vi lå på børneafdelingen på sygehus nord i aalborg og husker det kun som en god oplevelse, og de havde nogle fantastiske sygeplejersker.
Det blev vist et lidt rodet indlæg..
Knus Betina...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.