Hjælp til opbevaring af tøj på loft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.703 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. maj 2008

EliasNoah

Jeg har brug for et fantastisk husmoder råd. Jeg har sådan ca 5 flyttekasser fyldt med tøj som jeg gerne vil have stående oppe på loftet. Men jeg er naturligvis ikke interesseret i at det får fugt og bliver ødelagt.

Har i et godt råd til hvordan og hvad jeg kan ligge det i? Alle råd tages imod med flyvende kys-hånd :D

Kh Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

heaven

EliasNoah skriver:

Jeg har brug for et fantastisk husmoder råd. Jeg har sådan ca 5 flyttekasser fyldt med tøj som jeg gerne vil have stående oppe på loftet. Men jeg er naturligvis ikke interesseret i at det får fugt og bliver ødelagt.

Har i et godt råd til hvordan og hvad jeg kan ligge det i? Alle råd tages imod med flyvende kys-hånd :D

Kh Camilla

jeg lurer lige lidt med, er i samme båd;)

Jannie

Anmeld

24. maj 2008

ann-kristina

Hej
Vi har masser af tøj stående på loftet. Det er i de der gennemsigtige affaldssække som kommunen deler ud til genbrugspladsen. Jeg fylder dem op og lukker til med pakketape, så de er helt lukkede. Vi har haft tøj stående i 2½ år og har ikke haft problemer med at det er fugtigt. Og vi har da genbrugt en del af det igen, da den yngste nu er 10½ mdr.
Ann-Kristina

Anmeld

24. maj 2008

Rasmine

Bedrollere, eller andre kasser af plast er vel oplagt??

Anmeld

24. maj 2008

EliasNoah

jeg tror jeg vil prøve den med plastposerne, der kan jo ikke trække luft/fugt ind som f.eks. bedrollere... ellers godt forslag.

Luftes presses vel ud og den lukkes helt tæt?

Anmeld

25. maj 2008

Monique

Har haft tøj på loftet i 3 år i gennemsigtige affaldssække og intet af det har taget skade på trods af at der er MEGET fugtigt på loftet.
Genbruger den nu til den lille ny.
Jeg har haft trykket luften ud af poserne og bundet knude

Anmeld

25. maj 2008

EliasNoah

Poserne og gaffatapen er fundet frem... så nu skal der sorteres og pakkes. Det er altid så hyggeligt. Jeg plejer altid at blive så overrasket over det tøj jeg har gemt. Tak for hjælpen..

Knus Camilla, som snart har 5 flyttekasser mindre i stuen:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.