Liva videoer er et kæmpe hit herhjemme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

JustAnotherName

Jeg sad og så et videoklip på computeren, da Bianca kom hen til mig og sagde "mig se Liva" ......så måtte jeg jo pænt finde nogle videoklip frem med Liva.

Dem hvor hun har en mekanisk hund, som vil spise hendes bolle, der grinede Bianca med, når Liva grinede. Super sødt at observere.

Det er så heller ingen hemmelighed, at det ikke er første gang, at vi ser "Liva film" herhjemme. Det hitter tilsyneladende ret godt hos Bianca   .....og også hos mig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

JustAnotherName

Tina, jeg har i øvrigt lige et spørgsmål.
De tusser som Liva maler med, dér hvor hun tegner edderkopper, hvad er det for nogle tusser? De ser nemlig rigtig gode ud. Er det sådan nogle som er nemme at få vasket af igen, og hvor er de i givet fald købt henne?

Anmeld

14. marts 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jeg sad og så et videoklip på computeren, da Bianca kom hen til mig og sagde "mig se Liva" ......så måtte jeg jo pænt finde nogle videoklip frem med Liva.

Dem hvor hun har en mekanisk hund, som vil spise hendes bolle, der grinede Bianca med, når Liva grinede. Super sødt at observere.

Det er så heller ingen hemmelighed, at det ikke er første gang, at vi ser "Liva film" herhjemme. Det hitter tilsyneladende ret godt hos Bianca   .....og også hos mig! 

Åhr søde Bianca

Liva er også tosset med at se på videoer af andre børn, og ja det er jo ofte Bianca vi ser Især dem hvor hun griner elsker hun at se

Anmeld

14. marts 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Tina, jeg har i øvrigt lige et spørgsmål.
De tusser som Liva maler med, dér hvor hun tegner edderkopper, hvad er det for nogle tusser? De ser nemlig rigtig gode ud. Er det sådan nogle som er nemme at få vasket af igen, og hvor er de i givet fald købt henne?

Det er ikke tusser, det er sådan en slags fedtfarver, med glimmer. De hedder Colorix, men jeg kan simpelthen ikke huske hvor jeg har købt dem.
Jeg var ude for at finde en masse gode farver, tusser og farveblyanter til hende en dag og fandt så en masse på tilbud. Det er muligt det var i Aldi jeg fandt dem.
De er rigtig gode, fordi de giver så kraftige og flotte farver, men er desværre ikke så nemme at få af, derfor har vi altid en voksdug under når hun tegner.... en købt til formålet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.