Hvordan føles bækkenløsning?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er idag 25+0, og har den sidste uges tid har ondt i mit venstre lår. Det føles som jag hele vejen op igennem mit lår og op i lænden, hvis jeg f.eks. rejser mig for hurtigt fra sofaen.

I løbet af ugen er det blevet meget værre, og jeg har knap nok støtte på venstre ben uden at det gør ondt, og jeg bliver øm i lænden.

Er meget i tvivl om det er det man kalder bækkenløsning, eller om jeg "bare" har lavet en forkert bevægelse for en uge siden, og en nerve eller lign. er kommet i klemme.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Anja

For mig lyder det mere som om du har lidt problemer med din iskiasnerve.

Anmeld

14. marts 2010

Dictes mor

Det lyder som iskiasnerven. Den har jeg også haft problemer med i løbet af min graviditet, og det gør altså bare ondt...! Massage hjælper meget! Og en varmepude på ryggen.

Anmeld

14. marts 2010

Det var også mit bud!!

Stine 32+4

Anmeld

14. marts 2010

Anja skriver:

For mig lyder det mere som om du har lidt problemer med din iskiasnerve.

Ok - kan øvelser afhjælpe dette??

Jeg tror alligevel at jeg vil prøve at ringe til lægen imorgen, for det er blevet meget værre den sidste uges tid.

I fredags da jeg støvsugede huset og efterfølgende vaskede gulvene havde jeg sindsygt mange smerter i lænden - det gjorde virkelig nas, så jeg lå det meste af aftenen på sofaen!!

Anmeld

14. marts 2010

Majastina skriver:

Det lyder som iskiasnerven. Den har jeg også haft problemer med i løbet af min graviditet, og det gør altså bare ondt...! Massage hjælper meget! Og en varmepude på ryggen.

Tak for dit svar...

Nu spørger jeg nok dumt, men hvor skal jeg masseres henne?

Jeg har lidt svært ved at udpege et præcist sted hvor det gør ondt - jeg kan bare mærke at det er omkring låret og lænden/ryggen...

Anmeld

14. marts 2010

Dictes mor

Mathildesmor skriver:

Tak for dit svar...

Nu spørger jeg nok dumt, men hvor skal jeg masseres henne?

Jeg har lidt svært ved at udpege et præcist sted hvor det gør ondt - jeg kan bare mærke at det er omkring låret og lænden/ryggen...

Jeg får min mand til at massere ryggen og især lænden og faktisk mest lige der hvor lænd og baller mødes, hvis det giver mening. Det er nemlig meget svært at sige et bestemt sted, men prøv at få ham til at massere lidt over det hele, så finder du et sted, hvor man kan mærke at det letter lidt, for som du siger, så er der ikke rigtig et bestemt sted, hvor det gør ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.