Smerter :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.065 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

FrkLarsen

Hej i skønne kvinder.

Jeg sidder her og bliver helt nervøs. 

Jeg har i en lille uges tid haft ondt ved toiletbesøg (især ved afføring), dog også når der skal tisses. 

Der kommer en virkelig slem skærende fornemmelse i underlivet, og bliver jo kanon bange for om det er noget der skader min lille pige.

Er 19+1 idag. 

Hvad tror i det kan være/nogen gode råd? 

en nervøs Kamilla 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

skoust

synes det bedste du kan gøre er at ringe til lægen og bestille en tid..

Anmeld

14. marts 2010

Faith

FrkLarsen skriver:

Hej i skønne kvinder.

Jeg har i en lille uges tid haft ondt ved toiletbesøg (især ved afføring), dog også når der skal tisses. 

Der kommer en virkelig slem skærende fornemmelse i underlivet, og bliver jo kanon bange for om det er noget der skader min lille pige.

Er 19+1 idag. 

en nervøs Kamilla 

Måske har du en infektion i underlivet.... Det ku meget vel tænkes. Jeg ville ta til lægen.

Anmeld

14. marts 2010

L-Mortil3

FrkLarsen skriver:

Hej i skønne kvinder.

Er 19+1 idag. 

en nervøs Kamilla 

Jeg oplevede meget sådan en jagende smerte i graviditeten ved toiletbesøg, specielt hvis jeg havde "holdt mig" og så endelig skulle på toilet.

Hos mig var det de forskellige ligamenter + det faktum at Liam tidligt skruede i bækkenet, der gjorde jeg fik de store jagende smerter...

Synes du skal høre lægen ad, for det er langt fra rart!

Anmeld

14. marts 2010

FrkLarsen

Tak for svarene piger.

Problemet er i jo bare at det er søndag, så skal jeg vente til i morgen, eller give vagtlægen et kald? 

Anmeld

14. marts 2010

ønskebørn74

FrkLarsen skriver:

Tak for svarene piger.

Problemet er i jo bare at det er søndag, så skal jeg vente til i morgen, eller give vagtlægen et kald? 

ring da til dem...

Anmeld

14. marts 2010

Dictes mor

Jeg har også sådan nogle smerter, og har haft dem et stykke tid, men jeg er også noget længere henne end du, så jeg tror, at det er på grund af pladsmangel, hvis det giver mening? Men du må da gerne lige skrive herinde, hvad du får at vide af lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.