Så er det imorgen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Så er det i morgen at vi skal til samtale på fødeafd i Holstebro, om igangsættelse.

Min egen læge mener jo helt 100 procent at jeg skal sættes i gang of gerne hurtigst mulig. Så er rigtig spændt på hvad lægen på fødeafd siger til det....

Ved slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv i dag, og mine tanker fiser rundt.... Det at gå i uvisheden er hårdt, selvom det jo er lige i morgen vi får svar!

Ved ik helt hvor jeg vil hen med det her indlæg, men nok egentlig bare ud med det til andre end lige manden herhjemme som er mindst ligeså spændt som jeg selv er....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Honningblomst

Spændende....jeg blev sat igang for mange år siden, og hpber da egentlig for dig du selv går i gang frem for igangsættelse, men det er jo bare med min oplevelse i baghovedet

held og lykke...

Anmeld

14. marts 2010

skoust

det bliver bare super spændende imorgen..  for at det går godt og hurtig...

håber lige du skriver her inde i morgen så vi kan følge med i hvornår.. uhh er selv helt spændt på dine vegne..

knus..

Anmeld

14. marts 2010

Tullebobs

Uuuha det er da spændende! Men kan godt forstå at du ikke kan samle tankerne lige nu. Er du klar? Hvis man da overhovedet bliver det... Kan huske at da jeg blev sat igang med min søn, så kunne man rigtig nå at tænke: "nu er det nu" - hvilket er dejligt men også meget vildt...

Uanset hvad så ønsker jeg dig det bedste og glæder mig til en opdatering imorgen... Tænk du har måske din lille baby i armene inden længe!

Kh Trine

Anmeld

14. marts 2010

L-Mortil3

Det bliver da spændende om du skal sættes igang, selvom jeg tror det er rarest når kroppen selv går igang

Hvordan kan det være du skal sættes igang? Er det størrelse på bebs, eller hvordan

Anmeld

14. marts 2010

LouiseNielsen

Eva skriver:

Spændende....jeg blev sat igang for mange år siden, og hpber da egentlig for dig du selv går i gang frem for igangsættelse, men det er jo bare med min oplevelse i baghovedet

held og lykke...

Min egen læge har gjort meget ud af at fortælle mig at det er en hård omgang at blive sat i gang, eller at det kan være det.... Men jeg er faktisk fuldstændig "ligeglad" Uanset hvor hårdt det så end er, så kan det ikke være så hårdt som at gå med de bækkensmerter jeg har.... Lige nu, og det lyder måske helt forkert, men lige nu glæder jeg mig mere til at slippe for smerterne, end jeg glæder mig til den lille fyr kommer til verden....

Anmeld

14. marts 2010

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Min egen læge har gjort meget ud af at fortælle mig at det er en hård omgang at blive sat i gang, eller at det kan være det.... Men jeg er faktisk fuldstændig "ligeglad" Uanset hvor hårdt det så end er, så kan det ikke være så hårdt som at gå med de bækkensmerter jeg har.... Lige nu, og det lyder måske helt forkert, men lige nu glæder jeg mig mere til at slippe for smerterne, end jeg glæder mig til den lille fyr kommer til verden....

Ok...håber alt kommer til at gå godt...

Anmeld

14. marts 2010

LouiseNielsen

Line&Liam skriver:

Det bliver da spændende om du skal sættes igang, selvom jeg tror det er rarest når kroppen selv går igang

Hvordan kan det være du skal sættes igang? Er det størrelse på bebs, eller hvordan

Nej det er fordi jeg for 5 år siden var med i et færdelsuheld, og der slog jeg mit bækken og nederste del af ryggen meget voldsomt, og det giver mig nu under min graviditet MEGET voldsomme smerter.... Jeg er stort set handicapppet, kan intet andet end at være træls at vær sammen med, og sidde i en stol...

Anmeld

14. marts 2010

L-Mortil3

LouiseLarsen skriver:

Nej det er fordi jeg for 5 år siden var med i et færdelsuheld, og der slog jeg mit bækken og nederste del af ryggen meget voldsomt, og det giver mig nu under min graviditet MEGET voldsomme smerter.... Jeg er stort set handicapppet, kan intet andet end at være træls at vær sammen med, og sidde i en stol...

Ah okay! Ja det er jo langt fra "hyggeligt" at gå og være gravid før!

Så håber jeg dælme de "kick starter" dig

Anmeld

14. marts 2010

LotteGabriella

Nøøøiijj det bliver super spændende

Jeg  for at du kan blive sat i gang, hvis det er det du rigtig gerne vil

pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.