Jeg hørte lige en SJOV historie som jeg vil dele med Jer, og opfordre til at I selv deler lign. historier 
Som mange herinde nok er klar over opfører man sig hurtigt anderledes når man er blevet mor (eller far, for den sags skyld).
Min mor fortalte mig en historie om en kollega, og jeg tudede af grin!
Min mors kollega (som jo altså er læge) sad til en meget fin middag med en masse andre læger, professorer, højtstående mennesker fra medicinalindustrien osv. Hun er sat ved siden af en elegant gammel mandlig professor og stemningen er en anelse trykket. Hun er netop vendt tilbage fra barsel med 3. barn og har derfor levet i sin "klokke" i et godt stykke tid og har nu lidt svært ved at få hul på samtalen med denne mand som tydeligvis regner med at hun tager initiativet.
Langt om længe kommer der hul på samtalen og da hun bliver spurgt ind til nogle ting hun virkelig brænder for, fortæller hun begejstret løs. Professoren kigger mere og mere mystisk på hende, og hun studser over om han mon er uenig, eller hvorfor han ser SÅ mærkeligt på hende. Der går laaaang tid, og pludselig går det op for hende hvad der foregår.
Hun stopper midt i sin sætning og begynder rødmende at grine.
Alt imens hun begejstret har fortalt løs er hovedretten blevet serveret. Uden at tænke over det, har hun grebet sit bestik og er i færd med at skære professorens kød og kartofler ud på hans tallerken
Fuldstændig som hun er vant til at gøre derhjemme
HAHAHAHA!
Hvad siger I tøser? Har I lavet mystiske "mor" ting efter I har født?
Anmeld