Formel 1....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Andre der også sidder klar?

Her har det været tændt siden de started i morges ... Næsten, det kører i baggrunden - indtil det rigtig starter nu her kl 13...

Frederic elsker formel 1 og det er det eneste han kan sidde stille til i 4 min... For så skal han hen og nærkigge på fjernsynet, peger og siger; mig tjøre bil, ihn ihn..

Han started med at omfavne fjernsynet, da vi tændte for det. Men så det også under hele graviditet'en. Sidste år så han det også, der sad han i sin egen lille lænestol.

Men han har sovet siden kl 11.20, men mon ikke han når at se slutningen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Ranarupta

Frederic's moar skriver:

Andre der også sidder klar?

Her har det været tændt siden de started i morges ... Næsten, det kører i baggrunden - indtil det rigtig starter nu her kl 13...

Frederic elsker formel 1 og det er det eneste han kan sidde stille til i 4 min... For så skal han hen og nærkigge på fjernsynet, peger og siger; mig tjøre bil, ihn ihn..

Han started med at omfavne fjernsynet, da vi tændte for det. Men så det også under hele graviditet'en. Sidste år så han det også, der sad han i sin egen lille lænestol.

Men han har sovet siden kl 11.20, men mon ikke han når at se slutningen...

Sjovt, det er det samme min kæreste siger

Ja, vi sidder også og ser det... Eller jeg ser det med et meget lille øje... 

Men min kæreste er en del af teamet bag Bilmagasinets Formel1-side www.bmf1.dk , hvor de er i fuld sving med at opdatere info'en...

Anmeld

14. marts 2010

Ranarupta skriver:

Sjovt, det er det samme min kæreste siger

Ja, vi sidder også og ser det... Eller jeg ser det med et meget lille øje... 

Men min kæreste er en del af teamet bag Bilmagasinets Formel1-side www.bmf1.dk , hvor de er i fuld sving med at opdatere info'en...

Thi hi... Manden er ret ligeglad og er lige kørt ud og lave lidt bil - den skal nemlig til syn om ikke så længe..

Anmeld

14. marts 2010

krofo

Endelig kom sæsonen i gang det er bare super

Anmeld

14. marts 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

hvis jeg havde den kanal det blev vist på, var jeg også klar. Det er noget møg det ikke bliver vist på tv2 længere

Anmeld

14. marts 2010

krofo skriver:

Endelig kom sæsonen i gang det er bare super

jah... det er lækkert.

Det hører lige som en søndag til...

Skal bare lige ind i de nye regler...

Anmeld

14. marts 2010

Mamman skriver:

hvis jeg havde den kanal det blev vist på, var jeg også klar. Det er noget møg det ikke bliver vist på tv2 længere

du kan også se det på rtl - altså den tyske kanal...

Anmeld

14. marts 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Frederic's moar skriver:

du kan også se det på rtl - altså den tyske kanal...

har fundet RTL blandt vores 900 kanaler også siger den kan ikke dekode (det gør den nogle gange på nogle af kanalerne når det blæser) så jeg kan ikke se det

Anmeld

14. marts 2010

Mamman skriver:

har fundet RTL blandt vores 900 kanaler også siger den kan ikke dekode (det gør den nogle gange på nogle af kanalerne når det blæser) så jeg kan ikke se det

ej tis....

men de røde fører...

Anmeld

14. marts 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Frederic's moar skriver:

ej tis....

men de røde fører...

hmmm har aldrig holdt med de røde før, men det må jeg hellere til og gøre nu, hvor Alonso kører for dem. Har holdt med ham de sidste mange år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.